Octavia II Elegance attractive business DSG

Sinds een paar weken toch eindelijk besteld.... De Octavia EAB. 1.9 tdi DSG En na een tijd twijfelen, toch de eminent ivory interieur gekozen. Er waren mensen die het aanraden, maar mensen die het ten zeerste afraden... (zoals mijn vader) :tongue:

De versie die ik heb besteld is voorzien van een Storm Blue metallic lak, wat waarschijnlijk wel erg mooi zal staan icm eminent ivory en het chrome van de grill ed...

als het goed is krijg ik de auto eind september (2 maand), ik kan niet wachten...

Gieliovd

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe bestelling. Het klinkt als een complete en mooie auto.

Wat je zegt, de meningen over Eminient Ivory zijn verdeeld. Het ligt eraan wie erin rijdt ook denk ik. Een bouwopzichter moet het niet kopen. Een nette zakenman kan zich er fijn in verplaatsen.

Als men kinderen heeft en nog wel eens naar het strand gaat en dingen, met de hond, dan zou ik het niet snel aanraden nee.

Levertijd is al aardig vlot dan. Renault bedrijfswagentjes duren ook 8 tot 12 weken momenteel.

EdK

Forumguru
Wat je zegt, de meningen over Eminient Ivory zijn verdeeld. Het ligt eraan wie erin rijdt ook denk ik. Een bouwopzichter moet het niet kopen. Een nette zakenman kan zich er fijn in verplaatsen.

Sorry dat ik het zeg maar het slaat wal nog kant dat een bouwopzichter geen Ivory moet nemen !

Het ligt volledig aan jezelf !!

Menig uitvoerder of opzichter komt gewoon op bordeelstappers aan en haalt dan uit de kofferbak zijn werkschoenen !
En vaak genoeg gezien dat als ze vertrekken en ze zijn smerig geworden kwa kleding dat er dan even een plaid over de stoelen gelegd wordt

Ikzelf heb ook altijd een plaid in mijn wagen liggen !! Ook ik kom wel eens iets vuiler terug op zaak dan normaal en dan gaat ook die plaid over de bekleding !

En zodra ik wel eens met een nichtje van 3 op pad ga naar het strand en de kleine van een vriendin is ook mee , tja dan houdt je die ukkies ook niet schoon want die willen spelen met zand en water tja en dan weer komt die plaid van pas

Desperado

Forumguru
Rustig Edk.......je hoeft die arme jongen zijn kop niet af te bijten :winkie:
Hij bedoelt het vast niet slecht.
En neit idereen vind een plaid oid een goede optie, dus die zullen dan beter een andere bekleding kiezen.

EdK

Forumguru
Rustig Edk.......je hoeft die arme jongen zijn kop niet af te bijten :winkie:
Hij bedoelt het vast niet slecht.
En neit idereen vind een plaid oid een goede optie, dus die zullen dan beter een andere bekleding kiezen.

Bedoel het rustig !!
Lees het niet aggresief want zo bedoel ik het niet !!
Ga die jongen echt niet met stress over een paar dagen naar Aussie sturen !

Desperado

Forumguru
Haha, ik bedoel het ook goed.....en lees het zeker niet agressief.
Ik snap wel dat je het goed bedoelt.

van inkel

Forumguru
Sinds een paar weken toch eindelijk besteld.... De Octavia EAB. 1.9 tdi DSG En na een tijd twijfelen, toch de eminent ivory interieur gekozen. Er waren mensen die het aanraden, maar mensen die het ten zeerste afraden... (zoals mijn vader) :tongue:

De versie die ik heb besteld is voorzien van een Storm Blue metallic lak, wat waarschijnlijk wel erg mooi zal staan icm eminent ivory en het chrome van de grill ed...

als het goed is krijg ik de auto eind september (2 maand), ik kan niet wachten...

Mooie combi (kleur en bekleding), veel plezier ermee.
PS bij de betere autospeciaalzaak zijn er ook plastic
stoelhoesjes op rol te koop.
Ik heb er zelf ook altijd een in de auto liggen, en als ik deze gebruikt heb
scheur ik weer een nieuwe af.

Bovenaan Onderaan