Octavia II Elegance of VW Jetta Comfortline?

Dutch4x4

Senior Member
Ja, daar is geen speld tussen te krijgen. /forum/images/graemlins/grin.gif

En los van de zakelijke argumenten, voel je je ook het lekkerste bij deze keuze?

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
En los van de zakelijke argumenten, voel je je ook het lekkerste bij deze keuze?

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/crazy.gifYes, anders had ik de Octavia niet besteld!!!!

Potje

Actief lid
Hulde voor de keuze!

Ik heb de Jetta ook overwogen maar was nog niet als combi te krijgen. Was denk ik uiteindelijk sowieso de Skoda geworden.

elcocheSKODA

Actief lid
Gefeliciteerd ! Maar toch best een lange levertijd voor een benzinemotor...... /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]

Auto wordt al eerder geleverd, echter ik had als voorwaarde dat het kenteken op 2006 zou staan. Vandaar !!!

Karstieman

Forumguru
Dan krijg je waarschijnlijk het nieuwe kenteken (met de nieuwe cijfer-letter combinatie) /forum/images/graemlins/smile.gif

Karstieman

Forumguru
De huidige kentekencombinatie van twee cijfers, twee letters, twee letters is bijna uitgeput. Wanneer deze reeks op is, krijgt Nederland een compleet nieuwe cijfer-letter-combinatie (12-ABC-3) voor de kentekens van auto's en brom- en snorfietsen.

Omdat in het nieuwe kenteken drie letters bij elkaar staan is volgens de RDW de kans groter dat ongewenste combinaties en woorden ontstaan. Om dat te voorkomen zullen in het nieuwe kenteken geen klinkers voorkomen. De Y wordt wel gebruikt. Daarnaast zijn combinaties als GVD, NSB, TBS en LYK bij voorbaat uitgesloten. Ook een samenstelling met daarin SS of SD zoals SSF of RSD wordt niet uitgegeven.

Wiseguy

Actief lid
aha.... wist wel dat er een nieuw nummerbord aan zat te komen, maar wist nog niet wanneer..... dus dat komt per 2006 waarschijnlijk?

elcocheSKODA

Actief lid
Dan krijg je waarschijnlijk het nieuwe kenteken (met de nieuwe cijfer-letter combinatie) /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Dat zou helemaal top zijn. Afwachten maar !!

MdK

Lid
Het spijt me, maar dat zal begin 2006 echt nog niet gebeuren!
De RDW is nu bijna door de reek ..-R.-.. heen. Als je zoekt naar een van de eerste nummers uit die reeks (bv 01-RB-DD), dan zie je dat die eind januari 2005 zijn uitgegeven. Kortom; de RDW doet zeker een maandje of 8 met 1 letter. Aangezien de R nu bijna op is, volgen nog de S.-, T.-, X.-, Y.- en Z.- . Dat betekent dan volgens mij nog 5x8 = 40 maanden!!!
Of maak ik nu ergens een heel stomme rekenfout????

Dutch4x4

Senior Member
Lijkt me niet, MdK, dat punt wilde ik ook al maken...

Alleen de Y heeft men er tegenwoordig uitgehaald, dacht ik.

Karstieman

Forumguru
Ik dacht dat 't veel sneller zou gaan...
Maar ja, het nieuwe kenteken komt er wel aan ! /forum/images/graemlins/smile.gif

VEEJAY

Forumguru
Ach ik heb een klein tweetje op mijn kenteken, is ook redelijk uniek/opvallend denk ik zo.

elcocheSKODA

Actief lid

[/ QUOTE ]

Net nog even op RDW.Nl geweest.

Introductie sidecode 7
Brom- &amp; Snorfietsen: 1 September 2005
Lichte Bedrijfsauto’s: omstreeks 2006 - 2007
Personenauto’s: omstreeks 2008 - 2009
Zware Bedrijfsauto’s: na 2010
Aanhangwagens (W-serie): na 2010
Motorfietsen: na 2015
Aanhangwagens (O-serie): na 2015
Het exacte moment van overstappen maakt de RDW vooraf niet bekend om de autoverkopen niet te beïnvloeden.

Zie anders: RDW (Nieuwe kentekenplaten)

VEEJAY

Forumguru
2 keer je papieren pleiten dan wel je platen gejat? Da's veul.

[/ QUOTE ]

En dat in 7 maanden tijd, zouden ze na de 9 weer terug naar 1 gaan? /forum/images/graemlins/tongue.gif

Droopy

Actief lid
En dat in 7 maanden tijd, zouden ze na de 9 weer terug naar 1 gaan? /forum/images/graemlins/tongue.gif

[/ QUOTE ]
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd, tot hoever mag je een getalletje erbij hebben, 9 of 99 of ???. Of zullen ze op een moment melden dat je maar een ander kenteken moet aanvragen /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif

Bovenaan Onderaan