Thanx guys!
Ben blij dat ik nog snel met mijn rijdershart heb kunnen switchen. Als ik nu geen 6pitter neem komt het er nooit meer van.
@Corné de Kluijver tijdelijk meer pk's als jij. Wie had dat gedacht zal wel niet lang duren.
@vleier en @Japanese Power dit rijdt idd heel strak.
Het verbruik nemen we voor lief en er kan toch 80 liter brandstof in
B is beslist een nette wagen, maar de motorisering is echt veel te laag en ja dat had ik met proefrijden kunnen ondervinden, maar is niet anders. Perfect opgelost en ben blij met mijn keuze.
Bedankt voor de berichtjes!
Nu snap ik waarom de Benz rijders zo chagrijnig kijken aan pomp
Veel plezier ermee en een mooie keuze! Dat type E klasse vind ik persoonlijk ook behoorlijk tijdloos mooi!
Zeker neem ik dat voor lief en een B met zo een bescheiden motor verbruikt veel meer dan nodig en zonder tegenprestatie.Alsnog is het een fijne auto. En als de auto fijn is en hij jou bevalt moet je niet kijken naar de benzine kosten. In iedergeval is dat mijn bescheiden mening
Mijne vind hem niet lelijk, maar vooral een vrij groot hok. Ook die moet maar lekker rijden in haar 206 gentryEn mijn vriendin vind het lelijke hokken. Maar zij moet maar blijven rijden in haar 107.
Thanx @Corné de Kluijver wel meer pk's en cilinders maar geen turbo en mijn vermoeden is dat je Kodiaq uiteindelijk nog veel sneller wordt anyway bij deze zal ik niet snel kracht tekort komen en qua looks imo ook nietEcht een dikke bak! I like it!
En ja helaas meer pk’s als ik en vooral ook 2 cilinders meer
Mijne vind hem niet lelijk, maar vooral een vrij groot hok. Ook die moet maar lekker rijden in haar 206 gentry
Alvast veel plezier en veilige kilometersMorgen ophalen!
HumorPrins Claus op gympies
Die vering is heel relaxed. Zal vooral d comfortstand gebruiken.Die luchtvering schijnt wel erg fijn te zijn inderdaad. Veel veilige kilometers gewenst, ik vind het een mooie auto en die wielen staan hem prima!