Octavia III fl rs model 2018 besteld!!

Olivier

Senior Member
Inderdaad, bij Lamaire. Toen ik had besteld, zat er nog iemand 'n RS te bestellen, hoorde ik. Was dat u aan het bureau, beneden, waar die Citygo staat?De RS'n zullen de deur uitvliegen bij Lamaire.
Dat zal seffens nog leiden tot 'n mini- meeting van Octi III RS my 2018.
Veel succes bij het samenstellen en de aankoop

Dat was ik idd :-) De verkoper zei dat er juist iemand als eerste een rs had gekocht!
Heb al een doen opmaken met Pack rs gps en pack rs comfort /black design package. Ben enkel nog aan het twijfelen tussen leder of stof interieur. Ben altijd leder gewent, maar het stof interieur oogt mooi me die ruitjes. Maandag moet ik gaan tekenen, ze gingen eerst zien wat ze voor mn audi konden geven.

Denk ook dat er veel zal verkocht worden! Je hebt een mooie sportieve wagen voor een betaalbaar bedrag!

dirkie996

Forumguru
@Olivier , stel je zeker hier eens voor in het voorstel topic. Dat wordt hier zeer gewaardeerd.
Wij moesten voor leder gaan, omdat we de elektrische zetel met geheugenfunctie wilden. Bij instappen zal de auto volgens de sleutel alles instellen( zetel, spiegels, radio...enz.)
Welke kleur zal jij kiezen?
Succes met de bestelling en doe Kurt de groeten

Olivier

Senior Member
@Olivier , stel je zeker hier eens voor in het voorstel topic. Dat wordt hier zeer gewaardeerd.
Wij moesten voor leder gaan, omdat we de elektrische zetel met geheugenfunctie wilden. Bij instappen zal de auto volgens de sleutel alles instellen( zetel, spiegels, radio...enz.)
Welke kleur zal jij kiezen?
Succes met de bestelling en doe Kurt de groeten

Ahzo, wist niet dat dit enkel met leder beschikbaar was elektrische zetels.
Heb hem laten configureren in Black Magic. Ik ben zot van dat blauw en rood maar k'denk dat ik het te vlug beu ga worden.
Als ik maandag ga gaan tekenen zal ik me dan eens voorstellen op het forum met de aankoop en de gekozen opties:)

dirkie996

Forumguru
Vandaag nog 'n kleine correctie aan de bestelbon laten doen:pieker:

-Bijgevoegd:Elektrisch openen en sluiten van koffer.
Wou dit eerst niet i.v.m. de hond, maar ik heb toch maar beslist om de hond met 'n harnas te beveiligen in de kofferruimte. Dit voorkomt dat de hond tussen de sluitende achterklep komt, en is tevens veel veiliger in geval van ongeval.

dirkie996

Forumguru
Ben benieuwd hoe hij gaat worden.
Ik nog veel meer, denk ik.:lezen:
Hopelijk wordt ie vroeger geleverd, zoals bij al onze Skoda's in het gezin. De Rapid van onze dochter kwam er in November '16, en was voorzien voor eind dec'16.
Het spannende aan heel het verhaal is, dat we moesten configureren en bestellen, zonder nog maar één RS in 't echt gezien te hebben, laat staan ermee gereden te hebben. Hopelijk is onze keuze van wagensamenstelling, goed en past alles mooi bij elkaar? Dat is eigenlijk de enige twijfel die we hebben.
Dat rijden zal wel geen probleem zijn, denk ik, na verschillende tests van de voorgaande Octavia III RS gelezen te hebben. Slechter rijden zal de facelift wel niet doen, zeker?:D

Bekend verhaal, ik heb hem ook uit een boekje besteld, heb geen meter met de 230 kunnen rijden.
Alles op basis van lezen en gelezen te hebben.
Komt helemaal goed.

B.Stuurder

Forumguru
Vandaag nog 'n kleine correctie aan de bestelbon laten doen:pieker:

-Bijgevoegd:Elektrisch openen en sluiten van koffer.
Wou dit eerst niet i.v.m. de hond, maar ik heb toch maar beslist om de hond met 'n harnas te beveiligen in de kofferruimte. Dit voorkomt dat de hond tussen de sluitende achterklep komt, en is tevens veel veiliger in geval van ongeval.
Gefeliciteerd @dirkie996 en precies de goede kleur.
Mijn hond blijft zitten totdat ik zeg dat ze eruit mag. Ook een optie. De eerste paar keren was ze wel wat nerveus met die klep, maar het geluid went. Ik heb ook eerst geaarzeld, maar het went snel hoor en omdat je een net hebt gekozen is niet vastzetten wellicht nog veiliger, omdat je hond geen opdonder krijgt van het harnas bij een klap.
Wel, ik weet ook niet wat verstandig is, beter maar niet uitvinden.

dirkie996

Forumguru
@B.Stuurder : Het probleem is dat onze hond, een 2 jarige labrador, absoluut niet graag in de wagen zit, en ze er liefst zo snel mogelijk uit wil:D. Maar inderdaad, dat wordt waarschijnlijk gewoon eventjes wennen voor de hond.
Er zit waarschijnlijk toch 'n knelbeveiliging op die achterklep?

B.Stuurder

Forumguru
Ja maar of een hondenstaart die knelbeveiliging triggert?
Gewoon je hond minimaal 3 jaar trainen, heb je zijn hele leven plezier van. Mijn hond houdt ook niet van autorijden

leon-cupra

Forumguru
Elektrische klep is zo handig. Wil dat al zo lang op onze wagens maja, tweedehands heb je niet altijd te kiezen.

Ja maar of een hondenstaart die knelbeveiliging triggert?
Gewoon je hond minimaal 3 jaar trainen, heb je zijn hele leven plezier van. Mijn hond houdt ook niet van autorijden
maar 3 jaar trainen en je hond luistert perfect? Mmm, had mij dan beter een hond genomen ipv een vrouw. Na 15 jaar luistert ze nog niet :deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Elektrische klep is zo handig. Wil dat al zo lang op onze wagens maja, tweedehands heb je niet altijd te kiezen.

maar 3 jaar trainen en je hond luistert perfect? Mmm, had mij dan beter een hond genomen ipv een vrouw. Na 15 jaar luistert ze nog niet :deuk:
Perfect nooit, het is een hond, maar je kunt ze ook in de bench doen hè, nóg een voordeel :deuk:

Bovenaan Onderaan