gisteren dus naar de 'voorstellingsreceptie' geweest van de nieuwe octavia-III
ik vind het model best mooi,er zit zo wat lijn/model à la audi A6 in (achterlichten en achterbumper)
de nieuwe 03 heeft ook 'led' achterlichten,er zit ook "weer" een reservewiel bij en hij heeft ook een nieuwe klapsleutel.
de nieuwe 03 heeft ook nieuwe en extra praktische snufjes,zoals lane-assistant,verkeersborden herkenning en C.C met afstandssensor.auto kan bij vermoeidheid van de bestuurder een 'pause' voorstellen,enz..
natuurlijk door deze praktische snufjes op de wagen is de aankoop prijs voor de nieuwe 03 ook wat hoger.
in BE betaal je voor een 03 (2.0l tdi 150pk 6versn) 'standaard' elegance uitvoering bijna 30.000 euro's.
de 'standaard' elegance (2.0l tdi 150pk) met DSG-bak zit zo'n rond de 32.000 euro's.
dus als je dan de wagen verder gaat personaliseren naar eigen smaak gaat het prijskaartje nog wat extra omhoog en richting de 35.000euro's..:smirk:
naar mijn eigen mening toe,heb je voor deze prijs ook al een mooie superb(combi) met of zonder 4x4..
ik heb nog géén proef gereden in de nieuwe 03,maar dat ga ik wel in de komende weken ergens doen..:winkie:
de dealer wist mij ook te vertellen dat in mei de 03-combi wordt verwacht,en juni gaat de superb-fl in productie..:grin: