Octavia lederen interieur topic

Hallo mede skoda-rijders!

Vanwege het wisselen van werkgever zit er ook weer een nieuwe auto aan te komen. Ik overweeg ook weer een octavia. Dit keer echter wel een greenline met 20% bijtelling.

Ik heb op de offerte een volledig leerpakket laten meenemen die achteraf (op de losplaats) zal worden ingebouwd. Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen daarmee, en de verschillende kleuren. Zouden jullie ook foto's willen posten?

Het leerpakket kon mijn skodadealer aanbieden voor € 1745 (half leer, halfnep) en voor € 150 extra volledig leer.

Bedankt!

Cideart

Nieuw lid
Hey Zendith,

Ik heb ook achteraf leder laten installeren in men wagen. Dwz, na het leveren heeft men dealer hem direct binnengedaan bij het bedrijf dat dit doet voor skoda, vw, ...
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat. Is mooi strak en alle naden etc.. zijn mooi afgewerkt.
Ik heb donker leder genomen. Lichte kleuren worden snel vuil, en zeker als je regelmatig jeans draagt, dan durft die blauwe kleur wel eens afgeven op je zetel. Heb je bij die donkere kleuren geen last van
Foto kan je bekijken in men openbaar profiel.:)

Grtz
Maarten

He Zendith, ik heb ook leer achteraf in laten bouwen via de importeur. En ik moet zeggen dat dat tot nu toe heel erg goed bevalt! Het ruikt lekker, zit lekker en het geeft gewoon een gevoel van luxe. Het is wel iets plakkeriger met warm weer maar dat is steeds maar voor even, net als kou voordat de stoelverwarming klaar is met opwarmen :)
Ik kon voor €1745 kiezen uit volledig leer, half leer/half nepleer, volledig nep,1of 2kleuren en ongeperforeerd/geperforeerd leer en dat alles zonder meerprijs. Weet niet of het bij jou ook via PON gaat of via een bevriend bedrijf van de dealer. Als het via PON gaat snap ik die toeslag niet. Als je mijn kleurcombinatie, zwarte combi met bruin leer, wilt zien dan moet maar eens je in mijn profiel kijken.

Mzl Bastiaan

p.s. als je veel verschillende combinaties kleuren wilt zien moet je eens op autoscout24 kijken bij audi-occassions van de laatste jaren en dan natuurlijk lederen bekleding aanvinken.

Ik heb orginele leren bekleding fabrieks af. Dit bevalt mij ook prima. Met warmweer zit het wat warmer. De stoelverwarming in de winter is wel erg lekker zonder voelt het erg koud.
Het is makkelijk in onderhoud en blijft er netjes uitzien. (auto 4 jaar oud). 2 tot 3 keer per jaar reinig ik het leer en zet het in de leder vet. Mijn zoon zit vaak met zijn schoenen tegen de stoelen als hij achter in zijn maxicosi zit. Hier zie je nog niks van.

Ok mijn album is nu "public" met dank aan Wasmachineman! Ik heb de kleur 4256-G Bruin gekozen. Is iets minder geel dan de Cognac-kleur.

Wasmachineman

Forumguru
Ook dan maar in dit draadje melden dat ik in mijn nieuwe O2 beige leder krijg (ingebouwd bij PON) met onyx interieur binnen en anthracite grey buiten !
Nog even wachten tot september...:grin:
In mijn album zie je alvast de kleur van het leer.
Ik ga nog een foto zoeken van de O2 in de juiste buitenkleur en dan ga ik hier maar naar kijken voorlopig.

higgy

Forumguru
SCHITTERENDE kleur! M'n complimenten. Kwijl, een witte Octavia of Superb combi met deze kleur interieur, my dream.

yal

Lid
leer is zeker sjiek, wel dure optie.
Nadeel is dat het plakt als je een korte broek aanhebt, das toch niet zo vaak......
Volgende auto misschien, de huidige heeft al genoeg luxe.

grtn yal

RogerS

Forumguru
Ik heb al een keer een auto gehad met deels leer (de randen). Dat was een Peugeot 306 Roland Garros met wit leer. Het heeft inderdaad wat nadelen ten opzichte van stof (besmettelijk) maar ziet wel mooi uit. Na twee auto's zonder leer, nu maar weer eentje bestelt met leer (beige). Gelukkig helpt de Airco in de zomer en de stoelverwarming in de winter.

nomad

Senior Member
Mooie combi zo ! Zeker met die Thule :laugh:
Ik heb dezelfde. Kun je in elk geval lekker mee doorrijden in DLD !

Bovenaan Onderaan