Octavia lederen interieur topic

ppaddo

Lid
mogelijkheden leer

Door Baskoda heb ik besloten dat ik zo'n zelfde kleur leer in mijn auto wil. Sowieso hebben we dan bijna dezelfde auto. Dit is dus ook meebesteld en wordt er achteraf ingeknutseld.

Nu kwam ik echter een aantal afbeeldingen tegen van het Cognackleurig leer in combinatie met zwarte zijwangen en hoofdsteun. Dit vind ik eigenlijk nog net iets mooier. Ik wil dus binnenkort nog even langs de dealer om te vragen wat de mogelijkheden hiermee zijn.

Weten jullie of er meer mogelijk is bij Skoda dan 1 kleur met eventueel een ander stikseltje?

ppaddo

Lid
Bij je dealer liggen de antwoorden op je vragen! Ik weet dat ze voor een ander kleur stiksel Euro 100,= rekenen.
Wat overigens gewoon ronduit belachelijk is. Bij de Toyota dealer kan je voor 1649 euro een hele Avensis laten voorzien van leer. Werkelijk ieder paneeltje of wangetje kan dan een ander kleurtje krijgen. 100 euro voor een ander kleur draadje is dan ook je reinste afzetterij.

Ik ga van de week maar even langs de dealer, ben benieuwd of het kan en of het dan nog een vermogen moet gaan kosten!

Overigens bedoel ik zoiets als dit...(hopen dat het werk, anders het interieur van gebruiker 'Jorg' )

http://www.audi-cabrio-club.de/index.php?acc=14|4|10

Mettes

Forumguru
Mijn leder is ook achteraf geinstaleerd langs de dealer(volledig zwart).In Belgie is de greenline immers niet met een volleder interieur verkrijgbaar.
Plaatsing is gebeurd door DK Sweizer,welke ook een verdeelpunt hebben in Nederland.
Kleurencombinaties,zelfs tot meerdere kleuren in een interieur,zijn mogelijk.
Achterkant van de zetels is wel nepleder.prijs1250euro (incl lederen bekleding van de deurpanelen)
Verschil tussen origineel en naplaatsing is niet merkbaar idem het verschil met leder en nepleder van voor -en achterkant stoelen vooraan

Weten jullie of er meer mogelijk is bij Skoda dan 1 kleur met eventueel een ander stikseltje?

Dat is geen probleem hoor! Ik zal het mailtje wat mijn leverende dealer van PON kreeg eens "knippen". Zie hieronder;
Onderstaande 11 kleuren kunnen we leveren, in zowel half leder/kunst leder als vol-leder.
Twee kleuren leder, contrasterend stiksel en geperforeerd leder heeft geen meerprijs.
Škoda
Kleurcode
Zwart
0500PS14
Antraciet
1017PS14
Middelgrijs
1228PS14
Lichtgrijs
1608PS14
Khakibeige
3070PS14
Zandbeige
3444PS14
Beige
3617PS14
Bruin
4256PS14
Cognac
4257PS14
Bordeauxrood
4404PS14
Wit
0104PS14

Geen meerprijs voor afwijkende dingen dus als je het leer er door PON in laat zetten en niet af fabriek! Alleen nu nog kiezen he? Dat is het moeilijkste. In Zoetermeer heb ik een keertje een zwarte combi gezien met cognackleurig leer en dan zwart stiksel. Heel mooi ook ,toen ging ik wel even twijfelen :)

Hartstikke leuk trouwens dat je bijna dezelfde auto gaat configureren. Ik zelf ben er echt nog steeds heel erg blij mee, zowel met de kleur van de auto, kleur van het leer, het leer in het algemeen, kwaliteit van auto etc.
Intussen heb ik er bijna 30.000 heerlijke kilometers mee gereden....

Groetjes Bastiaan

ppaddo

Lid
Zojuist bij Vepreda in Spijkenisse geweest. Combinatie truffel/zwart leer is waarschijnlijk mogelijk. De zittingen worden nu truffel en de bekleding van de deuren ook. Zijwangen, hoofdsteun en middenarmsteun (die moet ik nog even doorbellen) worden zwart. Als het niet kan krijg ik een belletje. Volgens mij wordt het zo echt heel mooi, nog maar een maandje wachten.

Overigens komen er volgende week stalen van nieuwe leerkleuren beschikbaar.

Bovenaan Onderaan