Octavia op het oog

Je mag het vragen, maar dat doe je nu in iemand anders zijn topic....da's niet echt de bedoeling.
#forumregels

Ik zoek geen auto, TS zoekt er 1....
Als ik dan vraag om een linkje zodat TS appels met appels kan vergelijken, kaap ik zn topic?
Dacht dat een forum was om elkaar te helpen maar blijkbaar is het meer om kennis te spuien....

BigCheese

Forumguru
@19marco74 Het gaat er toch ook om wat je zelf wilt in een auto? Wil TS echt wel een combi? Ik was daar ook op zoek naar tot ik een keurige hatchback tegenkwam, en er gaat met gemak een rolstoel in de kofferbak. Er staan zo verschrikkelijk veel Octavia's te koop dus er is zat te vinden als je een beetje zoekt en kijkt naar wat je zelf belangrijk vindt. Het is een beetje gissen om dat te bepalen aan de hand van een voorbeeld van TS waar hij een bepaalde auto noemt. Het enige wat we weten is dat het een DSG moet zijn.

Als ik zoek op een Octavia (DSG) met een prijs ergens tussen de 12.500 en 15.000 euro dan kom ik er 108 stuks tegen. Kun je ook nog sorteren op km stand:
https://www.gaspedaal.nl/skoda/octavia/automaat?pmax=15000&pmin=12500&srt=km-a

Dan kun je ook nog filters instellen voor de km stand, of voor hele specifieke opties die je een must vindt, zoals cruise control, parkeersensoren, trekhaak, en ga maar door.

@Peter-036 geen probleem kan gebeuren;)
De vraag was idd over 1 specifieke auto, waar dan in de reacties als extra commentaar op kwam dat het wel wat voordeliger of met minder km’s zou kunnen. Daarbij is dan mij idee plaats dan ff een linkje maar dat komt misschien omdat ik lui ben:pieker:

@BigCheese daar heb je ook gelijk in, dat TS een combi wil is ook maar een aanname van mij. Ik was gaan googlen naar een zelfde soort Octavia als uit het linkje...
Daarbij viel het me op dat het denk ik toch wel een redelijke prijs is wat er voor die Octavia wordt gevraagd als je naar de markt kijkt (al is het toch wel een smak geld voor de leeftijd en kilometer stand)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan