Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De reclame actie op zich is weer spraakmakend.
Had gisteren toen de wagen in Amsterdam stond nog 57 wachtenden voor mij, niet op gewacht....
Wat mij tegenviel was dat de auto zodanig ruim geparkeerd stond dat hij half op een invalide parkeerplaats stond. En dat is een hele dikke :biggthumpdown:
Voorbijgangers keken gisteren vreemd op toen zij in de Kruisstraat in Haarlem door een geparkeerde auto werden aangesproken. Het ging hier bij onder meer om teksten als „Hallo, loopt u me nu zomaar voorbij?”. „Had u mijn nieuwe verlichting al eens gezien, niet gek toch?” of „Luister eens naar mijn motor? Mooi, he?”
De vragen konden via een speciale internetsite vanaf elk adres live gesteld worden. Bovendien konden ook opdrachten worden gegeven om de ruitenwissers in werking te stellen, de lichten te laten knipperen of de auto te laten toeteren zonder dat zich een bestuurder in het voertuig bevond. Het ging hier om een reclamestunt van het automerk Skoda, dat zo de vernieuwde Octavia onder de aandacht wilde brengen. De twee Haarlemse meisjes vonden het in ieder geval een verrassende actie.
Wilt u zelf de auto van afstand bedienen ga dan naar www.octaviarc.nl. Deze site is tot en met 5 februari in de lucht.
het officiële persbericht van Skoda is ook wel leuk
Škoda verrast Nederland met tijdelijke Octavia RC uitvoering
De nieuwe, op 50 punten verbeterde Škoda Octavia is nog maar net 2 weken in de Nederlandse showrooms te bewonderen of Škoda komt al met een nieuwe uitvoering: de Octavia RC.
De Škoda Octavia RC is de technologisch meest geavanceerde Škoda, die de Tsjechische fabrikant tot nu toe heeft geproduceerd. Zo beschikt de auto over een continue online connectie waardoor de auto gedeeltelijk op afstand te bedienen is. Maar deze Škoda is zelfs tot nog meer in staat. Middels een geavanceerd spraaksysteem kan dit speciale Škoda-project namelijk ook communiceren met zijn directe omgeving.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.