Alleen software tuning. De rest laat ik origineel. Power genoeg nu en schakeld heerlijk. Een genot om te rijden! Sinds maart zo’n 8000 km in gereden, het blijft feest!Die tune bij TVS is dat gewoon nog met de orginele downpipe eronder of met dpf delete ?
Alleen software tuning. De rest laat ik origineel. Power genoeg nu en schakeld heerlijk. Een genot om te rijden! Sinds maart zo’n 8000 km in gereden, het blijft feest!
En dat is zonder andere poespas...? Software motor en dsg. Mooie cijfers!De TDI kan tot zo’n 235pk/500nm ongeveer.
Die van mij zit op 235/495.
En dat is zonder de limieten op te zoeken.
Overigens motor+dsg aanpassing.
235 pk/390nm alleen software aanpassing. En DSG aanpassing, dat zou ik altijd laten doen.Kan je me vertellen wat het vermogen doet orginele downpipe eronder of met dpf delete?
Wat is het verschil en is het lonend vraag ik me af...?
Ik haal zo rond de 8l/100 km. Moet ik wel bij zeggen dat ik óf korte stukjes rijd, óf (indien er ruimte is) tussen 160 en 180 koers. Ik heb op een lange rit achter iemand anders aan ook wel 5.1/100 km gehaald, maar daar koop je geen RS voor...Wat is het verbruik van een (gekietelde) rs tdi?
Waarom dan geen benzine gekocht als het verbruik toch niet belangrijk is?maar daar koop je geen RS voor...
Ik hou van diesel....koppel onderin, geluid, geur, betrouwbaarheid. Tja..... qua km’s zou ik bijna net zo goed benzine kunnen rijden, maar na een proefrit toch weer een diesel gekocht. De voordelen worden kleiner, benzine turbo heeft ook veel koppel, en steeds meer onderin. Ze worden steeds zuiniger en de overheid probeert de diesels weg te pesten. Dus misschien is het wel de laatste, maar ik ben toch blij met m’n oliestoker.Waarom dan geen benzine gekocht als het verbruik toch niet belangrijk is?
De alle eerste rsen hadden een rond stuur van 2013 tot 2014..Ff off-topic, heeft een rs ten alle tijden een afgevlakt stuur? Of bestaan er ook (zeldzame) Varianten met een “rond” stuur...?
Koppel onderin... mijn rs tsi heeft 465 nm direct direct voorhanden. Een nieuwe 530i vertrekt ietsje beter maar tegen 50 a 60 vlieg ik daar los over en rijd er keihard van weg. Als ik zo ene dan nadien nog es tegenkom aan een licht gaat die achter mij staan i.p.v. naast mijIk hou van diesel....koppel onderin, geluid, geur, betrouwbaarheid. Tja..... qua km’s zou ik bijna net zo goed benzine kunnen rijden, maar na een proefrit toch weer een diesel gekocht. De voordelen worden kleiner, benzine turbo heeft ook veel koppel, en steeds meer onderin. Ze worden steeds zuiniger en de overheid probeert de diesels weg te pesten. Dus misschien is het wel de laatste, maar ik ben toch blij met m’n oliestoker.
...maar ja, welke RS-rijder bekijkt zo'n auto (vóór de aankoop althans) nou rationeel?Als je dat rationeel bekijkt ...