Octavia RS op het oog, wat vraagjes.

Jewepe

Forumguru
@Canon-eye
Je bent, zoals gebruikelijk, weer erg scherp. Waarvoor respect. In dit geval wil ik echter wijzen op mijn taalgebruik: ik spreek over eigenaar. Dat bij een leaseauto de gebruiker kan verschillen lijkt me evident. Sterker nog, de auto zou zelfs als huurauto of taxi ingezet kunnen zijn. Alhoewel dat minder waarschijnlijk is. Mij ging het om het feit dat de auto door één leasemaatschappij is ingezet en dat daarmee de kans (en niet meer dan dat) dat het onderhoud regelmatig en volgens fabrieksvoorschrigt is gepleegd redelijk groot is. Dat er opgelet moet blijven worden ben ik met je eens.

Gijzer

Nieuw lid
Bedankt voor de reacties, ik ga vrijdag eens bij de RS kijken.
Mocht het mijn auto worden mag het leer eruit voor een origineel RS interieur.

Rallye

Forumguru
Ik vraag me af of je de verkoper zover krijgt (indien dat al mogelijk is), dan wel, als je het zelf gaat betalen, of de kosten het waard zijn. En hoewel het RS-interieur, in dit geval vooral de bekleding, wel iets speciaals heeft, is echt leer wat mij betreft toch ook niet te versmaden.

Ik heb ook een RS uit 2006 en zoals hierboven gezegd kun je aan een hoop 'details' al zien dat het een echte RS is maar inderdaad een soort van vermomd. Die van mij heeft groene remklauwen, echter wel aangeschaft in Duitsland.

SileX

Senior Member
Even voor de duidelijkheid;

2.0 TFSI heeft een riem (Golf GTI 5 blok)
2.0 TSI heeft een ketting (Golf GTI 6 blok)

Een 2006 model RS heeft een riem.

LT83

Forumguru
Dirk jij hebt toch echt een riem hoor! ( ik heb de mijne bij 120.000km laten vervangen)
Het is precies zoals Silex aangeeft.

roeland

Senior Member
Mocht je een origineel rs interieur erin willen, dat heb ik nog wel ;) leer kun je inruilen geen probleem ;)

Bovenaan Onderaan