Hoi mensen. Mijn rs staat in panne! Efn mechanieker uit de buurt is komen kijken rn heeft hem uitgelezen. Resultaat volgens hem 2 injectoren/verstuivers waarvan 1 stuk en andere slecht werkend. Kosten volgens hem 600 euro per stuk! Das een zure! Spijtig genoeg heb ik niet zoveel vertrouwen in deze persoon zijn eerlijk advies. (Wegens slechte ervaring van kennissen) Vandaag dus nog een vriend van mij die mechanieker is bij Jeep opgebeld en hij heeft de Rs ook nog eens uitgelezen met de volgende melding in bijlage.
Volgens hem kan het evengoed fe kabelboom zijn die de storing veroorzaakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en of tips waar ik hem herstellen? Natuurlijk kan ik hem ook naar de officiële skoda garage hier in de buurt brengen maar dan vrees ik dat het een duur grapje wordt?
Ik heb een prijsopgave gevraagd bij vag techniek in Eindhoven maar dat was ook best wel duur en niet bij de deur vanuit Rijkevorsel. Soit alle tips zijn welkom
Thanks
Volgens hem kan het evengoed fe kabelboom zijn die de storing veroorzaakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en of tips waar ik hem herstellen? Natuurlijk kan ik hem ook naar de officiële skoda garage hier in de buurt brengen maar dan vrees ik dat het een duur grapje wordt?
Ik heb een prijsopgave gevraagd bij vag techniek in Eindhoven maar dat was ook best wel duur en niet bij de deur vanuit Rijkevorsel. Soit alle tips zijn welkom
Thanks