Heb heb de Rs gisteren naar een kennis garagist gebracht en die zegt het volgende.
Hey Mario, nog eens gekeken, de relais lijkt toch spanning door te geven, maar toch komt er steeds een foutcode op. Het enige dat ik eventueel kan doen, is een nieuwe relais en een nieuwe draadstreng van de verstuivers bestellen en monteren, maar het zou ook kunnen dat de fout in de motormanagementmodule zit. Omdat de fout van de stroomvoorziening steeds terugkomt en er aan de relais niets aan lijkt te zijn... Nu als daar iets mee mis zou zijn, zitten we wel met een probleem, want die moet waarschijnlijk ingelezen worden en dat kan ik niet denk ik... Dus ofwel moet je hem ineens bij de skoda binnen doen, ofwel relais en streng proberen, met het gevaar dat het dan nog niet opgelost is... Ik moet zowiezo alles origineel bestellen, dus de prijs hier of daar gaat, buiten de werkuren, niet schelen.... Laat me maar weten wat er moet gebeuren...
Nu sta ik niet echt te springen om hem naar een officiële Skoda garage te brengen maar ik vrees dat ik geen keuze heb?
Natuurlijk ga ik noch proberen om mijn gemaakte kosten nadien terug te recupereren van de verkoper maar dat zal vrees ik moeten via een v(r)echtbank.
Motormanagement module. Dat klinkt zoals bij chiptuning. hmm? Zou het misschien mogelijk zijn om dit bij bv JD te laten herstellen(inlezen) en meteen te laten chippen?Tis maar een idee :-)