Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Octavia RS TFSI Combi goeie vervanger voor Cooper S?
Ik rijdt al 30 jaar motor en 28 jaar auto.
Slechts 1 aanrijding met de auto (en 1 bekeuring) voor de rest geen schade's of kleerschuren.
Ik vind autorijden nog steeds leuk, maar kan me alleen echt ontspannen op de motor
Ik rijdt al 30 jaar motor en 28 jaar auto.
Slechts 1 aanrijding met de auto (en 1 bekeuring) voor de rest geen schade's of kleerschuren.
Ik vind autorijden nog steeds leuk, maar kan me alleen echt ontspannen op de motor
Frank daar ga je geen spijt van krijgen. ik rijd zelf een RS en door de weeks is het een beest en in het week-end val ik onder de sportieve vaders.....goeie combi :-)
Hill hold heb ik er wel bij genomen en ik moet zeggen het is wel handig. Als je op een helling staat (omhoog niet omlaag) dan blijft de rem twee seconden aan als je het pedaal los laat. Geef je dan gas en koppel je dan rij je netjes omhoog.
Als je gebruikt in Duitsland koopt is 18" standaard. De dakrails zijn in Duitsland een optie, die die zul je wellicht niet aantreffen. De verhoogde laadvloer is, correct me if I'm wrong, volgens mij ook later in te bouwen.
Waar, maar een Mini Clubman S leuk aangekleed gaat ruim over de € 40k. Daarbij is de Clubman wel iets ruimer, dan een "normale" Mini, maar met een bagageruimte van 260 liter is het nog flink kleiner dan een Fabia hatch, om maar een voorbeeld te noemen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.