Octavia RS TFSI Combi goeie vervanger voor Cooper S?

Okki

Donateur
Ik rijdt al 30 jaar motor en 28 jaar auto.
Slechts 1 aanrijding met de auto (en 1 bekeuring) voor de rest geen schade's of kleerschuren.
Ik vind autorijden nog steeds leuk, maar kan me alleen echt ontspannen op de motor

(en we gaan lekker :ot: )

Ik rijdt al 30 jaar motor en 28 jaar auto.
Slechts 1 aanrijding met de auto (en 1 bekeuring) voor de rest geen schade's of kleerschuren.
Ik vind autorijden nog steeds leuk, maar kan me alleen echt ontspannen op de motor

Vooral houden zo! :xyxthumbs:

En inderdaad, weer terug on topic....een RS voor mij :super:

JinxRS

Lid
Frank daar ga je geen spijt van krijgen. ik rijd zelf een RS en door de weeks is het een beest en in het week-end val ik onder de sportieve vaders.....goeie combi :-)

___JC___

Forumguru
Hill hold heb ik er wel bij genomen en ik moet zeggen het is wel handig. Als je op een helling staat (omhoog niet omlaag) dan blijft de rem twee seconden aan als je het pedaal los laat. Geef je dan gas en koppel je dan rij je netjes omhoog.

Rallye

Forumguru
Als je gebruikt in Duitsland koopt is 18" standaard. De dakrails zijn in Duitsland een optie, die die zul je wellicht niet aantreffen. De verhoogde laadvloer is, correct me if I'm wrong, volgens mij ook later in te bouwen.

TL@

Forumguru
Ja kan ook altijd voor een Mini clubman cooper S gaan. Daar heb ja ook extra plaats in (niet zo veel als in O2 maar toch meer dan in een gewone Mini)

Waar, maar een Mini Clubman S leuk aangekleed gaat ruim over de € 40k. Daarbij is de Clubman wel iets ruimer, dan een "normale" Mini, maar met een bagageruimte van 260 liter is het nog flink kleiner dan een Fabia hatch, om maar een voorbeeld te noemen.

Het vlot nog niet echt met de verkoop van de Mini :icon_smile_question. Enneuh, Mobile.de heb ik tussen m'n favorieten staan :grin:

Bovenaan Onderaan