dirkkroneman
Forumguru
Dat is een ding wat zeker is. Reden genoeg voor mij om het niet opnieuw te doen. Ben hier in Zwolle aangehouden, dus val al snel genoeg op
De juiste hoeveelheid bits en bytes gaan gevoerd worden en daarna nog een keer op de loopband om de conditie van je RS aan te tonen als die de nieuwe voeding heeft gehad?Afspraak is gemaakt voor de RS. 12 juni wordt zijn ziel bloot gelegd in Varsseveld
FF een vraagje, mijn 12v aansluiting werkt sinds een paar dagen niet meer. Iemand enige idee wat het kan zijn? Zekering heb ik gecheckt en zelfs vervangen, maar geen resultaat. Iemand een schema/handleiding hoe de boel in elkaar steekt? @Joske?
Super! Dankjewel. Ik ga er zsm mee bezig (nogal druk nu ivm pinksteren extra drukte bij de AH). Gelukkig ben ik zaterdag wel vrij, denk dat ik er dan even mee bezig gazo, u vraagt, wij draaien
1 stroomloopschema in bijlage
(de kwaliteit is niet super, omdat ik een stroomloopschema niet kan kopiëren, maar enkel via een printscreen lukt dit wel. Indien niet duidelijk maak ik er wel nieuwe, maar dan in 2 delen. Is wat meer werk, maar dan hoor ik het wel )
de 12V zelf verwijderen verwijs ik naar een linkje uit de kennisbank
http://www.skodaforum.nl/forum/down...teker-in-de-middenconsole-uit-en-inbouwen.23/
is identiek aan een O2
Helemaal juist! Weet niet of de vermogensrun er ook bij in zit, meen het wel, maar áls ik kom dan gaat ie wss 6 sept nog een keer voluit blazen (eerst nog even goed zoeken waar ik de voucher gelaten heb )De juiste hoeveelheid bits en bytes gaan gevoerd worden en daarna nog een keer op de loopband om de conditie van je RS aan te tonen als die de nieuwe voeding heeft gehad?
Ik ben ook erg benieuwd hoeveel ze eruit kunnen slepenGoed bezig @dirkkroneman! Ben benieuwd!
ga je met je vragwaggel naar TVS dan?????420 zou een érg mooie waarde zijn!
Niet meer dan 286 paarden hoor @dirkkroneman, anders kan ik je niet meer bijbenen