Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Dat is een ding wat zeker is. Reden genoeg voor mij om het niet opnieuw te doen. Ben hier in Zwolle aangehouden, dus val al snel genoeg op ;)

dirkkroneman

Forumguru
Afspraak is gemaakt voor de RS. 12 juni wordt zijn ziel bloot gelegd in Varsseveld :)

FF een vraagje, mijn 12v aansluiting werkt sinds een paar dagen niet meer. Iemand enige idee wat het kan zijn? Zekering heb ik gecheckt en zelfs vervangen, maar geen resultaat. Iemand een schema/handleiding hoe de boel in elkaar steekt? @Joske?

Joske

Forumguru
zo, u vraagt, wij draaien ;)

1 stroomloopschema in bijlage

(de kwaliteit is niet super, omdat ik een stroomloopschema niet kan kopiëren, maar enkel via een printscreen lukt dit wel. Indien niet duidelijk maak ik er wel nieuwe, maar dan in 2 delen. Is wat meer werk, maar dan hoor ik het wel ;) )

de 12V zelf verwijderen verwijs ik naar een linkje uit de kennisbank

http://www.skodaforum.nl/forum/down...teker-in-de-middenconsole-uit-en-inbouwen.23/

is identiek aan een O2

Bijlagen

• Elektronisch Service Afvraagsys.pdf
    254,2 KB · Weergaven: 4

ertromp

Forumguru
Afspraak is gemaakt voor de RS. 12 juni wordt zijn ziel bloot gelegd in Varsseveld :)

FF een vraagje, mijn 12v aansluiting werkt sinds een paar dagen niet meer. Iemand enige idee wat het kan zijn? Zekering heb ik gecheckt en zelfs vervangen, maar geen resultaat. Iemand een schema/handleiding hoe de boel in elkaar steekt? @Joske?
De juiste hoeveelheid bits en bytes gaan gevoerd worden en daarna nog een keer op de loopband om de conditie van je RS aan te tonen als die de nieuwe voeding heeft gehad?:D

dirkkroneman

Forumguru
zo, u vraagt, wij draaien ;)

1 stroomloopschema in bijlage

(de kwaliteit is niet super, omdat ik een stroomloopschema niet kan kopiëren, maar enkel via een printscreen lukt dit wel. Indien niet duidelijk maak ik er wel nieuwe, maar dan in 2 delen. Is wat meer werk, maar dan hoor ik het wel ;) )

de 12V zelf verwijderen verwijs ik naar een linkje uit de kennisbank

http://www.skodaforum.nl/forum/down...teker-in-de-middenconsole-uit-en-inbouwen.23/

is identiek aan een O2
Super! Dankjewel. Ik ga er zsm mee bezig (nogal druk nu ivm pinksteren extra drukte bij de AH). Gelukkig ben ik zaterdag wel vrij, denk dat ik er dan even mee bezig ga :)

dirkkroneman

Forumguru
De juiste hoeveelheid bits en bytes gaan gevoerd worden en daarna nog een keer op de loopband om de conditie van je RS aan te tonen als die de nieuwe voeding heeft gehad?:D
Helemaal juist! Weet niet of de vermogensrun er ook bij in zit, meen het wel, maar áls ik kom dan gaat ie wss 6 sept nog een keer voluit blazen :D (eerst nog even goed zoeken waar ik de voucher gelaten heb :nailbiting:)

dirkkroneman

Forumguru
Haha draak! Beetje knippen en plakken, ik weet al wie de nieuwe redacteur is bij de Telegraaf :tongue:
Nee joh, heb geen vaste auto. Al had ik er één, zou ik er nog geen tientje van m'n eigen geld insteken.. Die oude lelijke Tielbeke hokken..

CDK

Forumguru
Bij de volgende meeting haal ik m'n reservewiel er wel uit, scheelt toch weer een paar kilo ;)
Maar wat @VWim zegt klopt deels wel, 0-100 ben je me kwijt dat weet @Luuk Thijssen ook wel, maar daar heb je ook niet zoveel aan, als je bij 160km/h ff een gasje bij doet val ik door de mand zonder de boost van een turbo, maar de vermogensopbouw van zo'n atmo maakt het zo heerlijk om mee te rijden, daarom heb ik geen 2.0 TSI gekocht.

dirkkroneman

Forumguru
Tsja als mijn portemonnee het toe liet dan wist ik het natuurlijk ook wel ;) Stond na de toerrit natuurlijk bij je auto toen @ertromp ff zijn virussen aan het uploaden was, dan voel je die auto gewoon helemaal trillen (lees: brullen). Heerlijk is dat! :)

Bovenaan Onderaan