Net gekeken, zeker een mooie auto. Pluspunten: over het algemeen een strakke auto. Columbus is erg fijn, schakelt soepel, rijdt prima: lekker strak. Behoorlijk vlotte auto, kan mij niet voorstellen dat deze niet gechipt is. Sterker nog: ik weet het zeker. Dat is dan meteen misschien ook een nadeel. Het is de verkoper niet bekend. Die wil wel voor mij gaan informeren bij garages e.d waar hij in onderhoud is geweest. Is overigens bij 3 verschillende garages in onderhoud geweest; Haasdrecht, Gouda en Dronten. Volgens de verkoper 1 eigenaar gehad die hem eerst zakelijk heeft gereden en daarna particulier. Heb ik mijn twijfels bij maar is niet onmogelijk (voornamelijk gezien dat de laatste garage nogal uit de buurt ligt).
Maar als ik niet weet waar hij gechipt is dan is het voor mij wel een nadeel. Waarom zou je verzwijgen als hij bij een gerenommeerde tuner is gechipt? Ik denk dat ze met de onderlip een keer ergens op zijm blijven steken, is erg provisorisch gerepareerd. Daarnaast bladert de blanke lak af bij de achterbumper rechts bovenaan. Ook zit er geen automatisch dimmende binnenspiegel in. Voor mij toch een aantal minpunten, mijn gevoel zegt nog steeds ja maar ik kan beter nog even verder kijken denk ik. Sowieso is het geen deal want ik kon €9000,- voor de RS krijgen. Ik rijd er met veel plezier in en er is geen noodzaak om hem weg te doen. Gezien het aanbod van het bedrijf denk ik dat ik een betere deal had kunnen maken als ik met een Audi/BMW/Porsche aan was komen zetten. Het was wel duidelijk dat ze niet zo'n hoge pet op hadden van Skoda.