dirkkroneman
Forumguru
Te standaard en ik vind het mooier zonder logo.
Ja dat idee had ik inderdaad ook.. Nieuwe logo achter en RVS kentekenplaathouder. En de vorige eigenaar heeft RVS strips op de achterlichten geplakt helaas (want het zit er nét niet zo perfect op als dat ik het zou doen)lastig idd, als je nog meer chroom accenten hebt op je auto zou ik voor nr 1 gaan, indien niet, voor nr 2
Thanks, had ze er al af (ongeduldig als een kind dat net nieuw speelgoed heeft gekregen). Oude waren toch al verweerd. 'Sticker' er af gepeuterd en kon zo met een schroevendraaier de kapjes eruit wrikken (in de opening van het kapje). Heb net nog leuke velgen gezien (voor zomer banden, deze wil ik plasti dippen en winterbanden erom). Ik vind ze wel gaaf en heb ze nog niet eerder gezien. Maar andere tips zijn altijd welkom!als je niet gehecht bent aan je oude kapjes, draai je er het beste een schroef in en trek je met een tang die kapjes van je naven, als je er aan gaat zitten peuteren sloop je je velgen, en om je wielen te demonteren en van binnen uit ze er uit te drukken is ook weer zo overdreven
succes, greetz Corné
Nee de standaard velgen die er nu onder zitten plastidippen en deze idd voor de zomer. Wit is wel erg besmettelijk natuurlijk, maar ja is wel redelijk uniek volgens mij..wil je ze in de zomer zo gebruiken en voor de winter plastidippen? is wel een idee idd, bij een zwarte auto gaat dat vast mooi staan