Rosinfield
† In Memoriam
Ja dat bedoel ik. Dat ze de banden dan keihard oppompen en de dealer er niet altijd aan denkt ze bij aflevering op de juiste spanning te zetten
heeft de FL 230 nog sper? Neen zeker hé. Zou ik links laten liggen dan. Zonder sper heeft de wagen veel meer moeite om het vermogen op de weg te houden. Moest ik het ondervonden hebben (maja bij een testrit ben je al zooo blij met het vermogen dat je al de minpuntjes erbij neemt ... tot je de wagen een paar maand hebt), zou ik zelf nooit een 220 zonder sper gekocht hebben.Update; Na eerder kennis gemaakt te hebben met een diesel vandaag dan toch een benzine gereden. Het ging om Rs245, de 245 is niet direct een optie, dus het ging hem vooral om de ervaring met de benzine versie. Eerste indrukken zijn echt overweldigend, als je uit een Fabia 3 komt en je kan dan rijden met een 245 gaat er een hele nieuwe wereld open. De auto zelf was niet uitgerust met DCC dus ook dat was mooi meegenomen omdat dat ook bij mij niet op het lijstje staat. Over de wegligging van de auto kan ik spijtig genoeg niet veel zeggen omdat het om een showroom model gaat en de banden blijkbaar op 4bar staan . Wel viel me op de auto enorm direct aan het gas hangt in de sport modus. Echt doorduwen met de auto heb ik niet gedaan omdat de auto net 35km had.
Maar al bij al mag ik zeggen dat ik voorlopig verkocht ben voor de benzine versie. In mijn geval wordt het de standaard 230 en niet de vandaag geteste 245. Bekijk bijlage 62529
Met wat ik nu weet ik ook. En zou de golf R gaan zoeken zijn. Maar ja.heeft de FL 230 nog sper? Neen zeker hé. Zou ik links laten liggen dan. Zonder sper heeft de wagen veel meer moeite om het vermogen op de weg te houden. Moest ik het ondervonden hebben (maja bij een testrit ben je al zooo blij met het vermogen dat je al de minpuntjes erbij neemt ... tot je de wagen een paar maand hebt), zou ik zelf nooit een 220 zonder sper gekocht hebben.
volledig mee eens. En zeker met dat lekker geluid van de R. Alleen prijskaartje is wel stuk hoger.Met wat ik nu weet ik ook. En zou de golf R gaan zoeken zijn. Maar ja.
Volgens de offerte zit er een elektronisch sper op de auto ( XDS+).heeft de FL 230 nog sper? Neen zeker hé. Zou ik links laten liggen dan. Zonder sper heeft de wagen veel meer moeite om het vermogen op de weg te houden. Moest ik het ondervonden hebben (maja bij een testrit ben je al zooo blij met het vermogen dat je al de minpuntjes erbij neemt ... tot je de wagen een paar maand hebt), zou ik zelf nooit een 220 zonder sper gekocht hebben.
Golf R of GTI is voor mij nooit een optie geweest, hoe goed ze ook zijn. Wel een ff getwijfeld om voor een Ford focus st te gaan kijken maar ook maar snel uit het hoofd gezet.Met wat ik nu weet ik ook. En zou de golf R gaan zoeken zijn. Maar ja.
En doet de remmen veel rapper slijten.De elektronische sper werkt stukken minder dan een "echte"!