Octavia ZONDER navigatie

Wullum

Actief lid
Hmm, Tolbrug is zo'n lekker ouwe, obscure parkeergarage..... Mijn eega durft er niet eens te parkeren.

LenK

Forumguru
Weet niet hoe de vlag er op dit moment bij hangt in DBosch, maar DB had een tijd geleden een reputatie met het aantal autokraken.
Ben de getallen vergeten, maar ik weet wel dat ik er behoorlijk van schrok wat daar per maand opengebroken werd.

Tallguy

Forumguru
en toch ben ik wel benieuwd naad e reactie van Q-Park als je hun een brief schrijft en hun aansprakelijk stelt omdat er is ingebroken in jouw auto terwijl zij een bewaakte parkeergarage exploiteren waar die inbraak in heeft plaatsgevonden.

Misschien schiet je er niets mee op, maar je weet maar nooit.

(leasemij Arval laat geen 2 DIN meer inbouwen, worden te vaak gejat op dit moment; wel 1 per 2 dagen)

Dit kan de leasemaatschappij niet maken. Je betaald voor deze opties en ze zijn er goed voor verzekerd (geloof me, ik werk momenteel bij een van de grootste leasemaatschappijen).
Indien ze dit niet willen vervangen, moet je eisen dat de leasetermijn flink naar beneden gaat...

higgy

Forumguru
Gisteren eens de tijd genomen om de resterende bedrading van de navi die er in zat, te demonteren. Hell of a job. Viel de schade aan de bedrading in de middenconsole toch tegen: de geschakelde plus gesloopt, en de twee temperatuursensoren die in het kachelhuis horen, liggen los.
O2 gaat morgen even naar Verdaat, om die beide zaken te herstellen.

En dan voorlopig even een eenvoudig philips-rds-radiootje erin en maar weer toeren...

Fabia

† In Memoriam
Balen is dat toch, ben je al je navigatie en radio kwijt heb je ook nog behoorlijke schade. Het wordt gewoon met grof geweld uit je auto gesloopt en jij maar weer proberen de boel op orde te brengen.

Bovenaan Onderaan