En wat voor een Skoda kleur is dit dan???Sinterklaas heeft nog wat nageleverd: ik ben er bijzonder blij mee, het lijkt nog heel erg op onze kleur ook
En wat voor een Skoda kleur is dit dan???
Sinterklaas heeft nog wat nageleverd: ik ben er bijzonder blij mee, het lijkt nog heel erg op onze kleur ook (alleen het panorama-dak ontbreekt). Erg blij dat Sint deze voor me op de bus heeft gedaan: ik heb 'm dan ook gelijk zelf even op de foto gezet!!
Mvg,
Koert
Ik ben nog niet aan bestellen toegekomen, hoe is de kwaliteit, en hoe groot is het model?Gewoon op www.abrex.cz besteld: totaal bedrag (inclusief verzendkosten) was 21-22 euro en ik vond dat heel redelijk gezien het feit dat ik dan zelf de kleur kon uitzoeken. Op eBay ben ik ze ook tegengekomen maar dan niet in de door mij gewenste kleur.
Mvg,
Koert
Gewoon op www.abrex.cz besteld: totaal bedrag (inclusief verzendkosten) was 21-22 euro en ik vond dat heel redelijk gezien het feit dat ik dan zelf de kleur kon uitzoeken. Op eBay ben ik ze ook tegengekomen maar dan niet in de door mij gewenste kleur.
En daarvan alsnog de plaatjes (kwam er niet eerder aan toe).[... topic Wintercheck ...]
Tevens nog gratis een model van de Fabia combi (zelfs in "mijn" kleur!) meegekregen.
[...]
Hoewel zelf geen kind meer zijnde, kreeg ik deze bijna-replica van mijn eigen auto in m'n handen gedrukt, bij afwezigheid van de kleinkinderen.
Klantgerichte opstelling!
Bekijk bijlage 22557 Bekijk bijlage 22558
Klopt - we komen er alleen niet allemaal voor uit...Hindert niets KanonsOog (@Canon-Eye ): in ons hart blijven we toch altijd kleine jongens
Misschien is deze site al een oude bekende bij jullie, voor mij is het nieuw.
www.abrex.cz
Ze hebben de nieuwe Octavia en de Octavia Combi in schaal 1:72 & 1:43 en een reeks aan kleuren!
Ik ga de combi bestellen in Race Blue!