Octavia's in het klein

Oogje

Senior Member
Als je auto nog in bestelling is, bel dan gewoon even je dealer dat je er zo'n miniatuur bij wil hebben.

chefkok

Actief lid
Sinterklaas heeft nog wat nageleverd: ik ben er bijzonder blij mee, het lijkt nog heel erg op onze kleur ook (alleen het panorama-dak ontbreekt). Erg blij dat Sint deze voor me op de bus heeft gedaan: ik heb 'm dan ook gelijk zelf even op de foto gezet!!

Mvg,

Koert

Octavia 3.jpg

Octavia 3-2.jpg

Octavia 3-3.jpg

leo442

Forumguru
Sinterklaas heeft nog wat nageleverd: ik ben er bijzonder blij mee, het lijkt nog heel erg op onze kleur ook (alleen het panorama-dak ontbreekt). Erg blij dat Sint deze voor me op de bus heeft gedaan: ik heb 'm dan ook gelijk zelf even op de foto gezet!!

Mvg,

Koert

Octavia 3.jpg

Octavia 3-2.jpg

Octavia 3-3.jpg

Waar heb je deze miniatuur vandaan?

chefkok

Actief lid
Gewoon op www.abrex.cz besteld: totaal bedrag (inclusief verzendkosten) was 21-22 euro en ik vond dat heel redelijk gezien het feit dat ik dan zelf de kleur kon uitzoeken. Op eBay ben ik ze ook tegengekomen maar dan niet in de door mij gewenste kleur.

Mvg,

Koert

leonpard

Actief lid
Gewoon op www.abrex.cz besteld: totaal bedrag (inclusief verzendkosten) was 21-22 euro en ik vond dat heel redelijk gezien het feit dat ik dan zelf de kleur kon uitzoeken. Op eBay ben ik ze ook tegengekomen maar dan niet in de door mij gewenste kleur.

Mvg,

Koert
Ik ben nog niet aan bestellen toegekomen, hoe is de kwaliteit, en hoe groot is het model?

Canon-Eye

Forumguru

[... topic Wintercheck ...]
Tevens nog gratis een model van de Fabia combi (zelfs in "mijn" kleur!) meegekregen.
[...]
En daarvan alsnog de plaatjes (kwam er niet eerder aan toe).
De dealer had een "inruilactie" waarbij kinderen een speelgoedautootje konden inleveren en daarvoor een model naar keuze meekregen.
Hoewel zelf geen kind meer zijnde, kreeg ik deze bijna-replica van mijn eigen auto in m'n handen gedrukt, bij afwezigheid van de kleinkinderen.
Klantgerichte opstelling! :jaja:

20131217_FabiaC-7786.jpg 20131217_FabiaC-7793.jpg

Laatst bewerkt:

chefkok

Actief lid
De schaal is 1:43, exact kan ik nu niet zeggen want hij staat in m'n winkel en niet thuis. Ik vind de kwaliteit meevallen: natuurlijk niet super maar daar is de prijs ook niet naar (prijs van het autootje ex verzendkosten). Ik vond het zowiezo heel erg leuk om er een redelijk model van te hebben voor in m'n "verzameling".

Mvg,

Koert

Canon-Eye

Forumguru
Hindert niets KanonsOog (@Canon-Eye ): in ons hart blijven we toch altijd kleine jongens :deuk:
Klopt - we komen er alleen niet allemaal voor uit... ;)

Over de kwaliteit: er vallen toch wel een paar dingen op, zoals de detaillering van het interieur (dashboard, middenconsole, logootje op het stuur) en bv. de schijfremmen (zelfs met rode remklauwen voor - net zichtbaar op de foto).
Over de prijs hoor je mij ook niet klagen trouwens :).

MaRco2

Forumguru
Misschien is deze site al een oude bekende bij jullie, voor mij is het nieuw.

www.abrex.cz

Ze hebben de nieuwe Octavia en de Octavia Combi in schaal 1:72 & 1:43 en een reeks aan kleuren!

Ik ga de combi bestellen in Race Blue!

4413.jpg

Ik heb mijn Race Blue Octavia III Combi Elegance zoals hierboven binnen!

Lag gisteren onder de kerstboom, was vrijdag daar al binnen (en nog eerder in Rotterdam natuurlijk).

Was een leuke verrassing, mooi gelukt modelletje in het echt (op de foto komt hij wat verwrongen over).:)

Nu nog een keer wat andere kleuren scoren, van de Outlander heb ik ook meerdere kleuren staan en van het hobby spul... durf ik niet eens te zeggen wat er staat.:)

BigCheese

Forumguru
Ik schop dit oude draadje even omhoog want vandaag kreeg ik twee modelletjes in mijn handen gedrukt van schoonpa. Die rijdt inmiddels niet meer maar die heeft in het verleden meerdere Skoda's versleten, zo ook twee generaties Octavia die hij nog in het klein had staan. Daarvoor heeft hij nog een paar echte oostblok Skoda's gereden vroeger en hij claimt ook de eerste Dacia rijder in Nederland te zijn. Hij had dus nog twee modelletjes liggen die ik mocht hebben, de O1 nog in het originele doosje zelfs. Ik ben natuurlijk sowieso de ideale schoonzoon nu ik in een O3 rijd :D

O1-1.jpg

O1-2.jpg

O2-1.jpg

O2-2.jpg

Nu nog op zoek naar een O3 in race blue. De facelift versie dan.

JeSko

Forumguru
Nice topic! Ik vind maar geen FL sup in het wit zoals Bílý, nergens te vinden :(

Oei is een exclusief Octavia topic :banghead:

BigCheese

Forumguru
Tja een O3 facelift is ook nergens te krijgen, alleen het pre-facelift model. En ik zoek dus ook nog een grijze Yeti modeljaar 2009 waarin ik 4 jaar heb gereden. Die zijn ooit gemaakt door Abrex maar nergens meer te vinden. Ik heb wel net een VW Golf Plus (2009) op de kop getikt, precies de kleur zoals ik hem 4 jaar voor de deur heb gehad. Daar betaal ik wel de hoofdprijs voor maar ik heb hem mezelf toch kado gedaan voor de kerst.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan