Die achterlichten zijn helemaal Renault-like en dat is dus wel even een geweldige afknapper
Ik ben in een melige buis vandaag, sorry. Ik heb wel erg veel zin in de SII als het aanbod in motoren en versnellingsbakken naar mijn zin is. Ik wil graag een getunde 1.4 TSI (140 pk) met 7 bak DSG zoals je VW Jetta nu aangeboden wordt. Als dat beschikbaar komt in de OII vind ik dat ook goed.
De achterlampen hebben wel wat van de oude laguna weg.
Vind de SII persoonlijk niet zo mooi. (wel aardig maar niet joepie) (heb daarvoor waarschijnlijk te veel problemen met een laguna gehad...)
Vraag me af hoe de langere wagen op een korter onderstel zich gaat gedragen....
Ik ben erg onder de indruk van de SII, wat een fraaie auto zeg. Maakt me nog benieuwder naar de Combi-uitvoering ervan.
Bedoel je DSG?Ik ga voor de 2.0 (T)FSI met DGS.
Bedoel je DSG?
Dat is toch niet leverbaar op benzinemotoren?
Volgens mij ook niet op de Superb, of komt dat in de nieuwe wel?
En hoe ziet de binnekant er uit jongens?? iemand een idee?
nep notenhout??? op de spy photos van een maand geleden was er ook een gewoon dashboard zichtbaar ik denk dat het allemaal niet veel anders zal zijn wat betreft uitvoeringen als de hedendaagse O2 of Sup1 zoals een Ambiente versie een elegance en een comfort (sup1 met houtnerf dashboard).Ziet er niet uit !!! alles met nep notenhout alla Jaguar en Rover maar dan in plastic uitvoering !!
Blehhhhhhhh