even wat update's:
Zaterdag
De auto opgehaald. Nette afhandeling.
Zondag:
Ik probeer de SEAT connect app te downloaden via qr code of rechtstreeks via de Google Play store, maar ik kan deze nergens vinden.
Gaat om de Android versie dus.
Wel de My Seat app, maar dat is wat anders (met een dongle en modellen tm 2020
Later die dag:
Ge-chat met SEAT, die vinden hem wel in de Apple Play store (medewerkster heeft een iPhone)
Op mijn iPad vind ik hem ook. Blijkbaar een storing in de Google Play Store.
Profiel aangemaakt via de iPad en alles werkt (tot dan toe)
Vanochtend:
Gisteren een gebruiker aangemaakt. Alles deed het. Ga ik vanochtend rijden, valt het navigatie systeem (en radio) 3x uit om vervolgens helemaal niets meer te doen.
Gelukkig de garage op de hoek, dus die hebben de boel gereset.
Rij ik weg (navigatie ingevoerd) valt het weer uit.
Ik heb daarna de hoofdgebruiker gewist en weer geprobeerd daarna bleef het werken.
Handleiding Connect nogmaals gelezen en zag dat ik een stap verkeerd had gedaan. Dus vanmiddag weer proberen maar het lukt niet. Het wereldbolletje wordt niet wit, dus er is geen 4G data verbinding!
Ook staat de hoofdgebruiker er nog/weer in maar omdat er geen data verbinding is kan ik die niet verwijderen.
Dus morgen maar weer even langs de dealer.
Zonder vaste gebruiker werkt alles ook, alleen worden er dan geen updates binnen gehaald. Kan ook via USB maar het zou toch gewoon moeten werken.
Gelukkig rijdt de auto verder heerlijk.