Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is wat er bij mij in het instructie boekje staat.
Bij mij gaat het lampje dus niet rood branden, maar geel met een pieptoon tijdens het rijden, en heel soms knippert het geel zonder pieptoon, bij het moment van wegrijden.
Tja, alleen waar zit deze nu.
ik heb vanavond de olie en het filter vernieuwd, en kan de sensor niet zien zitten!! het enigste wat ik zag, heb ik op de foto's vastgelegd.
Op foto 3 is een grijze stekker te zien die aangesloten zit op onderdeel ( druksensor??) foto 2, deze zit aan de onderzijde van het oliefilter op het motorblok geschroefd.
En op foto 1 is volgens mij de oliepijl/temperatuur sensor te zien die onder op carterpan gemonteerd is.
Maar of dit nu de druksensor en oliepijl sensor is blijft voor mij de vraag.
Foto 1 klopt, Foto2 is (dacht ik) de toerentalsensor op de bak, is een of andere stekkerverbinding, geen sensor.
Op foto 3 staat de onderkant van het oliefilterhuis met de koeler, aan de bovenkant zou de druksensor moeten zitten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.