ik vind zelf persoonlijk als garagist datolie verbruik niet zou mogen et was vroeger niet en zou nu ook ni mogen , waarom dat sommige motor's pak verbruiken verwijt ik aan de bestuurder zelf .mijn vorige wagen verbuikte geen druppel.
en die daarvoor ook ni .
mensen hebben gewoon et geduld niet meer om een wagen in te rijden .zeker bij leasings is et verbruik soms zo hoog .komt omdat een nieuwe wagen afgeleverd word en 15min. later vlammen ze al 160op de autostrade .
olie verbruik kan en als et is zal et meer zijn door de turbo ..niet zo zeer door de motor .
er zijn soms hier en daar echt slechte turbo's en bij vervangen hiervan opgelost is .ook dus mede door slecht inrijden van wagen (dit door de turbo, krijgt te weinig smering in begin door slecht gebruik van wagen)en dan is et al herroepelijk beschadigt miniem maar genoeg.
nu vind ik et ook een absurd teken als je op longlife rijd en je moet om de 10000km 1 liter bij vullen .dan werkt et systeem longlife niet e .
want dan heb je op 30 000km al 3liter bijgevuld wetende dat er maar 4.5liter ingaat bij een olie wissel .snap je , en de olie is al zo duur dus je bent gewoon al rijdend uw olie aan verversen dus dubbel kost .wat dan weer terug komt op een verkeerde werking van de sensor die de olie indensiteit gaat meten voor uw variable interval ..
ene keer is uw olie indensiteit zeg nu maar iets 55% en na bijvullen van 1liter nieuwe olie gaat dit natuurlijk veranderen ..
zijn dingen waar je ni bij stil staat . maar is zo
ik vind persoonlijk ook al doe ik veel km per jaar
30 000km voor olie wissel te lang .en kost u meer dan je denkt alsje dan olie moet gaan bijvullen telkens
dus doe dan beter om de 15 000km ..
zoals nu ook heb er nu 11 000km binnen x aantal weken heb ik 15000km en doe ik een olie wissel en heb niets moeten bijvullen van die dure olie .
en die daarvoor ook ni .
mensen hebben gewoon et geduld niet meer om een wagen in te rijden .zeker bij leasings is et verbruik soms zo hoog .komt omdat een nieuwe wagen afgeleverd word en 15min. later vlammen ze al 160op de autostrade .
olie verbruik kan en als et is zal et meer zijn door de turbo ..niet zo zeer door de motor .
er zijn soms hier en daar echt slechte turbo's en bij vervangen hiervan opgelost is .ook dus mede door slecht inrijden van wagen (dit door de turbo, krijgt te weinig smering in begin door slecht gebruik van wagen)en dan is et al herroepelijk beschadigt miniem maar genoeg.
nu vind ik et ook een absurd teken als je op longlife rijd en je moet om de 10000km 1 liter bij vullen .dan werkt et systeem longlife niet e .
want dan heb je op 30 000km al 3liter bijgevuld wetende dat er maar 4.5liter ingaat bij een olie wissel .snap je , en de olie is al zo duur dus je bent gewoon al rijdend uw olie aan verversen dus dubbel kost .wat dan weer terug komt op een verkeerde werking van de sensor die de olie indensiteit gaat meten voor uw variable interval ..
ene keer is uw olie indensiteit zeg nu maar iets 55% en na bijvullen van 1liter nieuwe olie gaat dit natuurlijk veranderen ..
zijn dingen waar je ni bij stil staat . maar is zo
ik vind persoonlijk ook al doe ik veel km per jaar
30 000km voor olie wissel te lang .en kost u meer dan je denkt alsje dan olie moet gaan bijvullen telkens
dus doe dan beter om de 15 000km ..
zoals nu ook heb er nu 11 000km binnen x aantal weken heb ik 15000km en doe ik een olie wissel en heb niets moeten bijvullen van die dure olie .