Ik ben één van de reeds bekende probleemgevallen. Ik heb de auto bij Mark laten verlagen, het resultaat is optisch bijzonder mooi. Ik heb 2 dagen met standaard veren gereden en mij viel het nadeinen aan de voorkant op. In de verwachting dat de Eibach het zou oplossen was ik blij met die keuze..
Bij Mark is mijn ervaring al bekend, maar toch ook om het hier te delen. Ik heb een combi, 1.6 TDI dsg en dus geen DCC. Het nadeinen van de voorkant is echt niet normaal. De auto klapt over dwarsrichels heen waarbij het lijkt alsof de hele voorkant er onder vandaan klapt en bij hobbels op de snelweg duikt de auto veel te ver door zijn veren heen. De dempers kunnen het niet aan. Ik heb net op vakantie in twee weken ruim 4000 km gereden en bij iedere hobbel of kuil zat ik met samengeknepen billen in de auto. De auto klapt continu in het einde van zijn demping en lange bochten op snelwegen is de auto erg zoekerig. Ik heb die ervaring totaal niet bij die proefrit met de auto van
@Tuulster. Ik ben dus erg teleurgesteld in het weggedrag van de auto. Ik ga morgen langs de dealer om mijn ervaring daar neer te leggen. Ik ben helaas bang dat ik er niet onderuit zal komen om andere dempers te monteren.