Ongedwongen afscheid van mijn O2

LenK

Forumguru
Ja ja het einde nadert. Nog een maandje O2'en als de nieuw auto volgens afspraak wordt geleverd.

Maar ik ga eerst nog op vakantie met de O2, een paar 1000 km erbij zetten. Mooi ritje door Duitsland en dan de bergen in. Ik verheug me al op de bergtrajecten. De vorige lange autovakantie is de O2 uitstekend bevallen, dus daar reken ik nu beslist weer op.

Een mooie facelift had me nog in een Octavia kunnen houden, maar het heeft niet mogen gebeuren. Misschien jammer, maar misschien ook niet. De tijd zal het leren.

Als ik eenmaal ben overgelopen dan zal mijn bezoek niet meer zo frequent zijn als nu, maar mevrouw LenK heeft wel weer een Skoda gekocht, dus de "familie"band is er nog steeds.

:407:

Laat ik dan de eerste zijn om je alvast een prettige vakantie te wensen. Dat je Octavia je op deze laatste rit niet teleur zal stellen :winkie:

(Pas de nieuwe Mazda 6 van een collega staan bewonderen, errug mooi hoor!)

Fabia

† In Memoriam
Prettige Vakantie gewenst, een mooie manier om afscheid te nemen van je O2. Post mevr. Lenk nooit?

TL@

Forumguru
Prettige vakantie.

Wanneer je de nieuwe hebt, zet dan ook hier wat foto's, vind de 6 ook een hele mooie auto.

LenK

Forumguru
15 augustus wordt O2 bye-bye-zwaai-zwaai-dag tenzij de boot uit Japan wind tegen heeft cq zinkt of de O2 eerder afgeschreven wordt (laatste was ik niet van plan, zeker niet zonder lifehammer :473:)

LenK

Forumguru
Het is hier nu last night of the proms: morgen 10:00u ben ik Skoda rijder af.

Het was mij een genoegen, maar we waren op elkaar uitgekeken, Octavia en ik.

Ik mag nog wel meerijden in de Fabia van mevr. LenK, dus een beetje Skoda ervaring blijf ik opdoen.

Fabia

† In Memoriam
Veel plezier met de Mazda en hou ons een beetje op de hoogte van je bevindingen.

LenK

Forumguru
Bij jou is het morgen ook een heugelijke dag. Geniet ervan. De F2 zal je zeker bevallen. Over de overgang van F1 naar F2 is mijn vrouw ook zeer tevreden.

Bothje

Heel gewoon lid
Dus als je ontwenningsverschijnselen krijgt mag je als bijrijder fungeren?

Bijlagen

• scheiden_scheiding_133628h.jpg
    scheiden_scheiding_133628h.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 2

LenK

Forumguru
Jammer guys. De Mazda 6 valt niet tegen, ik blijf er in rijden.
Lekker zo'n automaat. Had ik al veel eerder moeten doen.
Mijn cockpit voor de komende tijd. Na ivory in de O2 ook voor de MZ weer een licht interieur gekozen. Lekker fris.
Koplamp zonder condens.
En zonder kraken over verkeersdrempels. Ik wist niet meer hoe dat klonk.

Bijlagen

• IMG_0734.jpg
    IMG_0734.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 62
  • IMG_0740.jpg
    IMG_0740.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 48

Gieliovd

Forumguru
Het ziet er mooi uit! Een welgemeend veel plezier ermee en veel veilige KM's.

Ga nu alleen niet Skoda afkraken omdat je een ander merk rijdt ;)

tlpeter

Actief lid
Om toch lekker te zeuren over Mazda :D

Mijn vader is na een Mazda 3 en een Mazda 6 overgestapt en heeft nu een Impreza gekocht
Vaak kleine dingetjes tijdens beurten die hij nog nooit had meegemaakt ( auto monteur geweest en ervaring met andere auto's)
Ze zien er wel mooi uit dat zeker en ook lekker luxe
Ik hoop dat jij niet van die kleine dingen gaat meemaken

vdijk

Lid
Jammer guys. De Mazda 6 valt niet tegen, ik blijf er in rijden.
Lekker zo'n automaat. Had ik al veel eerder moeten doen.

mijn ouders rijden al langer een automaat en ik moet zeggen het rijdt een stuk lekkerder en rustiger. Helaas zat er geen ruimte meer in het budget en wou ik andere dingen wel hebben, misschien met de volgende auto wel eens kijken naar de mogeklijkheden

@L&K: veel plezier met je nieuwe auto

TL@

Forumguru
mijn ouders rijden al langer een automaat en ik moet zeggen het rijdt een stuk lekkerder en rustiger. Helaas zat er geen ruimte meer in het budget en wou ik andere dingen wel hebben, misschien met de volgende auto wel eens kijken naar de mogeklijkheden

@L&K: veel plezier met je nieuwe auto

Ik heb de automaat nu wel op de O2 genomen, het budget maar even gerokken :grin:

Valt dat duo interieur eigenlijk mee als de auto in de zon heeft gestaan? Ik heb het namelijk ook genomen.

terug in-topic: inderdaad heel erg mooie auto, die 6. Als er bij ons Japanners op de lijst stonden, zou ik die 6 ook wel overwegen. Hopelijk rijd je er prettig in en heb je geen problemen.

EdK

Forumguru
Valt dat duo interieur eigenlijk mee als de auto in de zon heeft gestaan? Ik heb het namelijk ook genomen.

quote]

2 graden koeler ! :D
Maakt eigenlijk weinig verschil, dit omdat het dashboard ter aller tijde zwart blijft en daar het meest van de zon op valt !

Lijkt wel of me water in deurportier langer koeler blijft maar dat kan ook tussen de oren zitten !!

LenK

Forumguru
Shit helemaal vergeten te vieren: het eerste half jaar na het afscheid.
Maar als je plezier hebt dan vergeet je de tijd niet waar.
Mazda%20Logo%2002.jpg

Bovenaan Onderaan