Ongedwongen afscheid van mijn O2

van inkel

Forumguru
Shit helemaal vergeten te vieren: het eerste half jaar na het afscheid.
Maar als je plezier hebt dan vergeet je de tijd niet waar.
Mazda%20Logo%2002.jpg

Hoi L&K we plagen je wel altijd, maar nu ff serieus wat vind jij van de stoelen in je 6?
Ik heb er laatst een een dag mee gehad, en had na een paar uur sturen last van die diepe naad in de voorstoel.
Verder vond ik het geen slechte auto alleen niet helemaal mijn ding (smaken verschillen gelukkig)

Fabia

† In Memoriam
Verrek zeg Kerel, dan heb ik mijn rode knorretje alweer een half jaartje. Ik heb de mijne ook 15 augustus 2008 opgehaald bij mijn dealer.

Fabia

† In Memoriam
Ikke? Nee niet echt, kom onderhand meer bij Vepreda dan bij Van Loon. Zal binnenkort weer eens langs gaan. Heb de nieuwe O2 ook niet goed bekeken.

LenK

Forumguru
maar nu ff serieus wat vind jij van de stoelen in je 6?
Toen ik er voor het eerst op zat dacht ik jee wat is dat zitvlak hard, maar bij de O2 was dat ook niet zacht en zoals iedereen weet is een harde stoel bij lange ritten fijner dan een zachte fauteuil.
De stoelen zijn wat breder zodat ik niet zoals bij de O2 op de verhoogde zijkant zit. Dit was een manco van de O2 stoelen.

Een echte duurtest moet nog komen van de zomer op vakantie en hoe de stoelen er na 50k bijstaan is ook nog afwachten natuurlijk.

Bovenaan Onderaan