onrondheid banden bij wegrijden

hemi24

Forumguru
Vandaag zijn mijn Potenza's gewisseld voor winterbanden (Michelin) en na de eerste paar km's wist ik het zeker: GEEN POTENZA's meer voor mij!!!

Als ze op zijn moet er toch even serieus met de leasemij gepraat worden, want die Bridgestone's moeten er zeker weten niet nog eens onder..!

Ik heb er nu 14½ duizend mee gereden en nu na het wisselen is de auto ineens een stuk rustiger!

Porettuhcs

Senior Member
Ik zit er ook over na te denken om geen potenza's meer te nemen... ik vind ze ook veel te veel lawaai maken en idd onrond :grin: bij de eerste km.... Ik vind ook dat ik verd.md kort mee doe.. ik zit aan de 23.000 km en zit nu met de voorbanden tegen de slijtingsindicatoren aan :shocked:... maar welke zijn nu wel rustig, plakken aan het wegdek en gaan langer mee?

Michel

Forumguru
Zelf maak ik geen gebruik van winterbanden, maar ik ben blij om te horen dat het er ook rustiger aan toe kan gaan, want de Potenza's onder mijn Octavia maken naar mijn mening ook teveel herrie. Mijn auto heeft inmiddels ook alweer bijna 23.000 km gereden. Morgen toch maar eens even kijken hoe mijn banden er uit zien.
Een ding is zeker: zodra ze zijn versleten krijgt de garage/dealer de opdracht om een ander (rustiger) type te monteren, hoewel de grip van de Potenza's wel weer erg goed is.

Bovenaan Onderaan