EdK
Forumguru
Ja want alle automonteurs worden tegenwoordig ook zo opgeleid......Mijn tip: kijk een aantal youtube filmpjes, ook van andere automerken en modellen. Dan wordt je haar fijn uitgelegd waar op te letten.
Tsja als ik de topic starter zijn verhaal zo lees dan denk ik alleen maar , blijf er alsjeblieft vanaf want anders haal je de 30 jaren nooit....
Remleiding loshalen en weer vastzetten en verder niets doen .........
beetje lucht in de remleiding kan er toe lijden dat je in het niets trapt als je opeens moet remmen en dat degene waar je voor remde er voor zorgt dat je uiteindelijk toch stilstaat.
En met alle respect voor de Topic starter maar als je student als excuus gebruikt voor zelf onderhoud doen zonder verder enige verdere kennis , dan denk ik blijf op de fiets zitten en neem de trein met je OV jaarkaart.
Als je een wagen neemt dan moet je die ook kunnen betalen, en met betalen bedoel ik ook alles inclusief het onderhoud.
En met het onderhoud door derde laten uitvoeren denk ik nog niet eens aan de merkdealer, zijn zat goede bedrijfjes die voor betaalbare prijzen ook onderhoud plegen en dit ook nog goed doen.
Want nogmaals met alle respect als je zelf onderhoud wil doen vergt dat een basiskennis maar ook goed gereedschap en helaas kost goed gereedschap gewoon veel geld.