Onzachte aanrijding met een ree

Ronnie

Forumguru
Ik reed op de autobahn 31 richting Duesseldorf en zag een prachtige buizerd rechts op een paaltje zitten, krijgt het beest het in de kop om op te vliegen richting mijn auto, gevolg: A stijl verbogen, ruit aan barrels, spiegel eraf. Moet toegeven: met 170 kmh was ik sterker.......

EdK

Forumguru
Ik reed op de autobahn 31 richting Duesseldorf en zag een prachtige buizerd rechts op een paaltje zitten, krijgt het beest het in de kop om op te vliegen richting mijn auto, gevolg: A stijl verbogen, ruit aan barrels, spiegel eraf. Moet toegeven: met 170 kmh was ik sterker.......

en je hebt een opgezette uil op de schoorsteen staan vandaag de dag !!

de fabeltjekrant jaja :laugh:

skodaboy

Forumguru
toen ik vanochtend om 03u30 ging werken heb ik ook nog twee reeèn gezien,de laatste 2km naar het werk loopt de weg door een dal en daar is nogal veel bebossing,het is ook niet de eerste keer dat ik daar reeèn tegen kom.
maar vanochtend was het toch weer even schrikken...:shocked:
ik begin het dal in te rijden en zag zo'n 200m voor mij nog een ree de linkerberm induiken (hij kwam dus van de rechterkant) mee dat ik bijna beneden ben zie ik plots voor de 02 een tweede ree,die kwam ook van rechterkant,ik vol in de ankers (alarmknipperlichten sprongen ook aan) en ik dacht sh*t man...die ga ik raken he...maar nee ik heb (gelukkig) een aanrijding kunnen vermijden,en het dier verdween dus ook in de linkerberm...moet wel toegeven dat ik wel ff hartkloppingen had...:D

911gt2

Actief lid
Balen joh! Maar woon je zo landelijk dat daar reeen los lopen?? Heb ik hier in de Randstad nog nooit meegemaakt...
(stiekem google'de ik wat een ree is)
Ik ben bijna ooit tegen een ree gere(e)den bijna midden in de stad... Leefde blijkbaar in de groenvoorzieningen een stuk verder op.

rickske

Actief lid
Maandag de auto binnengebracht bij de hersteller en een Mercedes 230 e klasse meegekregen en de auto zal morgen hersteld zijn.

Intussen ook de berekening voor de vergoeding van de schade gekregen van het expertisebureau en de schade is in totaal zo een 2633,54 euro.

Maar goed dat ik hiervoor verzekerd ben want het is toch een aanzienlijk bedrag voor een stom ongeval.

rickske

Actief lid
Toch maar liever mijn skoda , omdat de vervangauto een benzine uitvoering was en 12 jaren oud die dan nog eens een verbruik had van ongeveer 12 liter per 100 kilometer.

Bovenaan Onderaan