Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CharlesTucker

Forumguru
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van het doen van allerlei aanpassingen, versieringen en andere upsmuk aan auto's, daar worden ze meestal niet beter van naar mijn mening. Zo vind ik het het meeste wat er te zien is in het "Dikke Skoda's" topic niet geweldig (maar respecteer uiteraard de keuzes van anderen). Maar er zijn altijd uitzonderingen, en wat jullie met die Cactus gedaan hebben vind ik oprecht zeer fraai en goed gelukt. Gefeliciteerd ermee, en veel veilige en opvallende kilometers toegewenst.

JeSko

Forumguru
Schitterend zo'n reactie @CharlesTucker ! Dankjewel, alle credits gaan naar mijn vrouw, het was haar idee en onze wrap artiest heeft haar idee met wat tweaks hier en daar vorm gegeven, mijn vrouw heeft geweldig veel gevoel voor aankleding, en zelf vind ik de Cactus ook een schot in de roos, het klopt gewoon allemaal.

Dankjewel!

EdK

Forumguru
Zou haar toch niet onderschatten @JeSko
Van die lelijke Cactus heeft ze ook een pareltje gemaakt.....
Misschien haar toch nog wat extra aandacht geven ( zonder dat het er bovenop ligt uiteraard ):pieker::bloemen:

leon-cupra

Forumguru
Denk dat zijn madam ook denkt : “laat hem maar die roze t-shirt dragen. Is geen enkele ander vrouw in hem geïnteresseerd.” Vrouwen dulden geen concurrentie hé dus tzou niet echt slim zijn om dan een betere/mooiere jesko-versie te maken

:D:D

JeSko

Forumguru
Nog wat updates. Custom made luchtroosters, en nieuwe op maat gemaakte velours matten afgewerkt met een rode nubuck rand. Besteld op Mijnautomatten.nl. echt een aanrader voor wie goedkope kwaliteits matten wilt.

IMG-20210916-WA0002.jpg

IMG-20210916-WA0004.jpg

IMG-20210916-WA0001.jpg

Cordoba

Forumguru
.... mijn vrouw heeft geweldig veel gevoel voor aankleding...

't Is maar net hoe je het bekijkt, ik zou zeggen ze heeft je aardig uitgekleed om de Cactus aan te kleden.:D
iu

EdK

Forumguru
Die rode accenten in de veiligheidsgordel vind ik erg mooi....:D

Persoonlijk vind ik het rood nu een beetje teveel van het goede worden..
Maar goed smaken verschillen....:koffie:

Rosinfield

† In Memoriam
O goed dat je het zegt, idd nieuwe telefoon bij verlenging abo. Zal het uitzetten

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
Je kan er maar druk met zijn, ik ging kijken op autodoc om de Eibach veren te bestellen voor de Cactus. Niet meer in voorraad, was te denken, wie verlaagd nu een Cactus? Vind enkel op winparts nog veren, van H&R, goca attest apart te bestellen, komen op 250 euro, veel geld voor verlagingsveren, die voor de Sup kosten destijds 120 dacht ik. Zal dan maar gelijk een geometrie keuring laten doen, zijn we gewoon in orde.

Heb ook gezocht naar Schroefset, ben daar door de AP onder mijn Sup zwaar aan verkocht, en ik wil eigenlijk geen veren meer, al zal het op de Cactus vast beter werken dan op de Sup. Maar een schroefset voor een Cactus is quasi onvindbaar, enkel voor de HDI heb ik één set gevonden van ST. Dus jammer genoeg is schroefset geen optie, al zal het mijn vrouw weinig boeien, die wilt gewoon dat de velgen binnenkort wat beter uitkomen, dan zal de 3.5 cm van H&R nog wel voldoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan