Rallye
Forumguru
Voor de Android liefhebbers: https://www.mazda.nl/services/android-auto/
Nog ff halve tank eruit pompen dan. Je zal de mazda wss halfvol meekrijgenVandaag de Cactus nog eens goed wassen, de instagram stickers eraf halen, en enkele mooie camera foto's maken voor de herinnering, ik zal deze ook hier plaatsen. Morgen na het werk rijd ik nl meteen door om hem om te ruilen, dus rest er geen tijd meer om nog veel te doen. Benieuwd hoeveel Benzine we meekrijgen met de Mazda, de Cactus zit nl nog bijna afgetopt vol
Laat je het toch over pompen.......Benieuwd hoeveel Benzine we meekrijgen met de Mazda, de Cactus zit nl nog bijna afgetopt vol
Wij in NL maakte altijd reserveringen vooruit voor de belgische keuring. Gewoon een kenteken ingeven en op tijd je kenteken wijzigen. En annuleren kost niets.Jep, geen idee hoe hij het doet maar idd afspraak keuring is al tijdje niet meer nodig, ik ben met de Cactus poos terug in Januari ook gewoon zo binnen gereden. Verder is de verzekering al ingelicht dus ik rijd maandag met de eigen platen gewoon naar huis. Meteen stuk autostrade doen, can't wait!
Neem ff pakkie zakdoekjes voor haar mee !!denk dat er morgen zelfs wel een traantje weggepinkt gaat worden bij mij en mijn vrouw...