JeSko
Forumguru
Eindelijk word de Mazda "verlaagd", zaterdag 13 augustus gaat hij lager, is nogal een gedoe geweest as usual, maar goed. Meneer had zonder het ons te vertellen Eibach's besteld ipv H&R vanwege langere levertijden bij die laatste, alhoewel we een voorschot betaald hebben voor H&R en niet voor Eibach (Eibach is stukje goedkoper), maar achteraf bekeken al maar goed aangezien ze van Eibach op de keuring niets zeggen, H&R is knalblauw dus die had ik moeten lakken vooraleer ze eronder konden. Als hij die zaterdag lager komt te liggen laten we ook meteen een offerte maken voor een custom uitlaat, enkel de eindstukken en de demper worden aangepast, dat geeft al een mooie brom. De dag erna staat hij dan gelijk op een meeting, daar mocht hij staan als showauto op voorwaarde dat hij tijdig verlaagd was, die deadline halen we dus nipt. Ook hebben we een andere spoiler besteld, de huidige sluit net niet goed aan zoals we willen. Zo staat hij er nu voorlopig bij, maar meer komt snel.
Reacties op de auto zijn trouwens echt positief, overweldigend zelfs, overal onderweg duimpjes omhoog van vooral andere tuners en zelfs van standaard dikke auto's, op meetings niets dan positieve comments ook. Het is niet mijn auto, maar het maakt me wel trots, ook om te zien hoe de kinderen en mijn vrouw erin opgaan, geweldig.
Reacties op de auto zijn trouwens echt positief, overweldigend zelfs, overal onderweg duimpjes omhoog van vooral andere tuners en zelfs van standaard dikke auto's, op meetings niets dan positieve comments ook. Het is niet mijn auto, maar het maakt me wel trots, ook om te zien hoe de kinderen en mijn vrouw erin opgaan, geweldig.
Laatst bewerkt: