Ook even voorstellen

Kirsten

Senior Member
Ik ben Kirsten, sinds januari de bestuurster van een Fabia II 1.4 Sport met wat extra opties zoals, het witte dak met 16" Atria velgen, sunset glas, corner verlichting, stoelverwarming, climate control en de radio Dance.
Al met al een leuke wagen :xyxthumbs: en hij rijdt super!

van inkel

Forumguru
Hoi Kirsten welkom op gezellige en leerzame forum. :aangenaam:
Veel plezier met je bolide.
En met je probleem met je gasinstallatie wordt je vast op weg geholpen.

AsK2

Lid
Hallo Kirsten,

Welkom op het forum en veel plezier met je auto!
icon7.gif

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Kirsten!

Klinkt als een leuke wagen, veel plezier en veilige afstanden ermee gewenst.

Okki

Donateur
Welkom :471: en een hele leuke auto die je hebt, met fantastiche stoelen!
Welke kleur heb je gekozen ?

Fabia

† In Memoriam
Eindelijk eens een gezicht ipv een auto als schermafbeelding. Welkom Kirsten op dit gezellige forum. Eindelijk weer een dame erbij.

Hetzer

Forumguru
Welkom Kirsten, echt leuk dat je gekozen hebt voor het witte dak , staat echt heel sportief!!, kun je misschien wat foto's posten van je Fabia??

Gr..

Kirsten

Senior Member
Wat een leuke reacties allemaal. Ik zal eens wat plaatjes schieten als ik hem gewassen heb, dat doe ik niet zo vaak namelijk. Officieel heet de kleur Storm blue, zoals hij ook op de voorkant van de brochure stond. De stoelen zijn heerlijk en dat is ook de voornaamste reden dat ik voor de Fabia heb gekozen. Ik rij ontzettend veel km's, dus dan is een goede stoel wel belangrijk.

cvegreen

Forumguru
Welkom op het leerrijke forum.
Nog een vrouw erbij , dat zullen de al weinige vrouwen hier op het forum leuk vinden.
Een wit dak , is heel mooi op een donkere wagen . heb je ook witte spiegelkapjes ? Ik heb er eens eentje gezien met wit dak en witte spiegelkapjes , vandaar mijn vraag.
Leuke optie's heb je op je wagen genomen.
We verwachten dan wel eens foto's van jou bolide .
Ben blij te horen dat de F2 ook zo'n heerlijke stoelen heeft als de F1 waarmee ik rond tuf.

Kirsten

Senior Member
Ik heb geen spiegelkapjes, heb ze om eerlijk te zijn nog nooit gezien. Ze zijn blauw meegespoten. Het witte dak is leuk, maar een crime om schoon te houden. Ik ben daar al niet zo'n held in, stel dat ik een nagel breek...
En ja een foto van mijzelf leek beter dan een foto van een smerige fabia...

Kirsten

Senior Member
Niet gedacht aan het schoonmaken, ik hoop dat het snel gaat regenen, dan spoelt hij een beetje schoon

nemo

Senior Member
Jippie, eindelijk meer steun van een vrouw!!
Welkom!! Je F2 klinkt als een leuke wagen. Ik heb een F1, maar dolgelukkig ermee :)

Kirsten

Senior Member
Morgenochtend half 7 passeer ik Rotterdam (vlakbij Krimpen toch?) als je dan met een emmertje op de Brienenoord gaat staan kan je niet missen! :grin:

Fabia

† In Memoriam
Rij je dan niet te hard, anders wordt het wel erg moeilijk om je dak goed te schoon schrobben.

Kirsten

Senior Member
9 van de 10 keer sta ik te socializen met de andere mensen die ik daar iedere dag weer zie in de file... dus je hebt dan tijd zat!:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan