Ook even voorstellen

Fabia

† In Memoriam
Zat me net te bedenken dat mijn tuinslang het net niet gaat halen vanuit Krimpen a/d IJssel. Kom net wat meters te kort.

Robmac

Nieuw lid
Ik ben Kirsten, sinds januari de bestuurster van een Fabia II 1.4 Sport met wat extra opties zoals, het witte dak met 16" Atria velgen, sunset glas, corner verlichting, stoelverwarming, climate control en de radio Dance.
Al met al een leuke wagen :xyxthumbs: en hij rijdt super!

Hoi Kirsten en welkom,
Ik ben ook sinds een aantal weken op deze site beland, ik heb een Fabia combi1.6 sport besteld, hoop dat ie eind deze maand wordt afgeleverd.
Veel plezier met je nieuwe auto.
Gr,
Rob.

Kirsten

Senior Member
He das nou jammer, toch maar hopen dat het gaat regenen dan. Maar even zonder gekheid, ik woon in de polder, dus het heeft geen zin om de auto vaak te wassen. Hij is zo weer smerig.

Kirsten

Senior Member
De combi 1.6 Sport, ik heb deze als vervangende auto mee gekregen, welliswaar volledig bestickerd met reclame van de garage. Rijdt ook super en is lekker fel!

Kirsten

Senior Member
En nog een fotootje van mijn bolide toen hij werd afgeleverd, toen was hij nog netjes schoon.

Bijlagen

• 16012008001-klein.jpg
    16012008001-klein.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 39

joergarms

Senior Member
Bonjour madame, bienvenue a le forum du Skoda:confused::confused:
Oh oh, mijn vakantiefrans is niet echt best, aankomende zomer maar eens opfrissen.
Maar goed, van harte welkom hier, op de foto ziet je Fabia er erg leuk uit, mooie combi met die kleuren.

Veel (lees)plezier, en je weet het, dit forum is er om al je vragen m.b.t. je Fabia te beantwoorden.
En soms wil Gieliovd nog wel verder gaan dan de Fabia:winkie::winkie:

Kirsten

Senior Member
Mijn frans is ook niet al te best, ik kan me verstaanbaar maken met mijn baguettes en pain du chocolat enzo.
In ieder geval bedankt! Ik heb al een hoop kunnen lezen en leren. Ik zal binnenkort na een grondige schoonmaakactie wat meer foto's plaatsen.

Bovenaan Onderaan