Ook ik lees mee, stel vragen, en kan hopelijk op korte termijn input geven!

Desperado

Forumguru
Welkom!
Om dat stelletje off topic gangers te pesten (doe ik nou echt nooooit) even on topic.
Is dat niet heel duur rijden met maar 10000 km per jaar? Kan dat wel uit qua bijtelling?
Ik zou denken dat je hem dan beter niet privé kunt rijden en daar de Faab voor te gebruiken.
Ik heb btw totaal geen verstand van bijtelling en lease, dus misschien stel ik wel domme vragen :D (doe ik anders ook nooooooit):yeehaa:

EdK

Forumguru
City Go past meerdere kratten bier in en die koters kunnen ook nog op de achterbank

Frank

Forumguru
@Joske rekeningrijden zou voor de TS' fabia net heel goedkoop worden: geen andere autobelasting meer, enkel de 3000 km, waarschijnlijk buiten de spits...

Maar terug ontopic: is iets als een autodeel systeem geen optie als je zo weinig km gaat doen?

Dank allen voor de reactie's!

Uhm,...... is de auto niet (te) duur voor zo weinig KM's.
Tja, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. De Octavia gaat me netto (inclusief brandstof) circa €250,- per maand kosten. Kijk ik naar mijn "Faab" dan kost deze per maand meer aan brandstof, verzekering, wegenbelasting, en dan neem ik onderhoud en afschrijving nog niet meer.

Zakelijk heb ik een dergelijke auto zeker niet nodig gezien het geringe aantal KM's , maar gecombineerd met mijn privé gebruik voelt het voor mij niet als TE duur. Zaaks is dan wel om ècht een voordelige tweede auto te nemen qua verzekering/wegenbelasting/brandstof/onderhoud ....

Bovenaan Onderaan