Ook maar even voorstellen dan...

Huff

Lid
PXL_20230712_181233390.jpg PXL_20230712_181219118.jpg

Vandaag eindelijk kunnen gaan ophalen en de eerste km's gemaakt.

Er valt nog veel te ontdekken maar ik heb geen idee hoe ik de positie van de elektrische bestuurdersstoel kan koppelen aan de sleutels.
Ik heb de posities opgeslagen in preset 1 en 2 op de stoel zelf maar dan ???

Wat ik ook bizar vind is dat als ik de stoel naar preset 2 wil laten gaan ik knop 2 ingedrukt moet houden totdat de eindpositie bereikt is, ik had verwacht dat 1x op de toets drukken de stoel helemaal in de bewaarde positie van die preset zou brengen.

De stoel en spiegels gaan met 1 druk op de knop in de andere preset wanneer je de knop meteen na het ontgrendelen van de auto indrukt. Wanneer je al op de startknop hebt geduwt moet je de knop ingedrukt houden.

Mooie auto!

• Leuk
Waarderingen: Huff

jesse_s93

Forumguru
Mooie Superb in Sportline uitvoering!

Ten aanzien van de presets op de stoel, volgens mij ligt dat nog iets genuanceerder. Zodra je de deur open hebt, hoef je maar één keer te drukken, zodra de deur gesloten is dien je de knop vast te houden. Zodra je dus op de knop drukt op het moment dat je wilt instappen hoef je de knop niet in te houden.

Ten aanzien van de sleutels, in het menu staat waarschijnlijk de optie aan dat hij de sleutel automatisch koppelt aan de gebruiker (onder gebruikers tegel). Dat is een beetje trial en error, maar na een paar keer jouw sleutel te hebben gebruikt met de stoel in jouw positie en de volgende rit de sleutel van de partner waarbij de stoel in de positie van de partner staat, dan zal hij het onthouden en automatisch in de goede stand gaan staan bij ontgrendelen.

• Leuk
Waarderingen: Huff

Huff

Lid
Bedankt voor de reacties.

Ivm de presets werkt het idd zo en dat is op zich ook wel logisch, eerst de stoel verzetten en dan pas instappen.

Mijn sleutel is op dit moment ook al gekoppeld, die van mijn vrouw nog niet maar zij heeft ook nog maar 1x met de Superb gereden.

Rallye

Forumguru
Kun je de stoel niet ook koppelen aan de gebruiker? Zo gaat dat in mijn Golf. Easy exit aan en de stoel gaat naar achteren als je uitstapt. Instappen, gebruiker wordt herkend aan de sleutel (jij als hoofdgebruiker, je echtgenote als gebruiker), auto op contact en de stoel gaat in de juiste positie.

Bovenaan Onderaan