Ook maar even voorstellen:

ManeBrane

Forumguru
Mijn naam is William. Ik ben een geboren en getogen Tukker van bijna 44 jaar. Ik ben getrouwd en heb 2 zoons van 10 en 14 jaar. Ik werk als Sales Engineer. Ik rij al jaren VW Golf Variant als lease auto's, maar ben nu dan toch geneigd om over te stappen op een Skoda Octavia Combi.
Als de werkgever meewerkt zal het ongeveer onderstaande configuratie worden:

Type: Octavia Combi Elegance Businessline
Motor: 1.6 TDI 77kW/105pk 7-DSG automaat
Lak: Topaz brown metallic of Race Blue Metallic
Bekleding: Voorkeur voor Alcantara lederen interieur, maar Lederen Interieur ook prima. Wel een lichte kleur. (Hopelijk niet af fabriek, gezien de bijtelling)
Velgen: Topaz dan Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris, en met race Blue Lichtmetalen 18 inch Turini.(Hopelijk niet af fabriek, gezien de bijtelling)

Opties:
DAB (Digitale radio ontvanger)
Verwarmbare voorruit
Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Sunset
Een verlaging set is bijna een must gezien de mooie foto's die ik hier al heb gezien, dus die probeer ik er dan ook nog op te krijgen. Desnoods via een forum lid die alles tot nu toe vele verlagingen heeft gedaan voor zijn forum collega's.

De stoelverwarming zit er al op als ik het goed heb, dus die niet als optie gekozen omdat dan alleen de achterbank er dan nog bijkomt. Deze is 85% van de tijd niet bezet.

Als iemand nog tips heeft of toevoegingen waar ik moet opletten met bovenstaande configuratie, dan hoor ik dat graag!

Mocht ik mijn keuze definitief hebben gemaakt, dan laat ik het jullie weten.

Groeten,

William

Laatst bewerkt:

rudolfi

Forumguru
Welkom en luister deze keer maar naar de vrouw. Wilde ook Race blue, maar achteraf blij dat de vrouw Topaz Brown er door gedrukt heeft

PCK

Senior Member
Welkom William,

Als je de mogelijk hebt !! zeg ik 2.0 TDI (valt netjes in de 20% bijtelling) zeker als je wat kilometers maakt !

Bovenaan Onderaan