Ook maar even voorstellen:

Börker

Actief lid
Welkom William.

Schitterende combinatie maar waarom ga je niet voor Moon white?? Je moet het even iets vaker wassen maar staat fantastisch.

1.6 TDI met DSG heb ik zelf ook en bevalt fantastisch.

Veel plezier!

ManeBrane

Forumguru
@Börker Beide hebben we niets met witte auto's. Hoewel ik ze niet lelijk vind. Vooral met zwarte accenten en zwarte velgen vind ik ze zelfs stoer, alleen zou ik hem zelf niet kiezen. Zou dan nog eerder voor Rio Red gaan, maar ook weer met zwarte accenten en velgen ipv chroom.

PCK

Senior Member
Hoi William,

Idd ik zie het in de brochure, Jammer want de 150 pk-tjes zijn toch wel prettig.
Voor de rest prima keus, dit is mijn eerste O3 en bevalt uitstekend.

Tipje !! ik heb zonder meerprijs andere velgen in mij O3 kunnen "regelen" de brochure heb ik op de kennisbank gezet.
misschien heb je er wat aan.

Veel plezier met je nieuwe auto !

ManeBrane

Forumguru
@PCK Bedankt voor de tip. Zal dit zeker meenemen als het zover is.

@Thokozanoah Hier in het verre oosten zie je ze (gelukkig) niet zoveel. Ik begrijp als je er zelf een hebt (Je profielfoto) niet wilt dat er weer iemand is die de Race Blue neemt. :maakmegek:
Maar de keuze is nog niet gemaakt. Een eerste configuratie ligt ter beoordeling bij de werkgever/ leasemaatschappij. Eerst maar eens kijken of ik daar verderop mag bouwen en dan maar een definitieve configuratie neerleggen.

Thokozanoah

Forumguru
Het maakt mij niet zoveel uit, de kleur Race blue blijft gewoon erg gaaf. Maar ik vind Race blue echt de kleur voor een O2RS. Als ik nu een nieuwe RS zou kopen, zou ik zeker niet voor Race blue gaan..... image.jpg
:yeah::yeah::yeah:

PCK

Senior Member
Ik heb brilliant silver metallic met antraciet MAK Nitro5 velgen (18")
mijn auto en velg staat op mijn profiel foto !!

Ik vind het een mooi combi omdat zilver en grijs goed "matchen"
voor de rest ook alles erop en eraan zoals jij ook gekozen hebt, DAB is een aanrader en soundsysteem van de élégance is heel goed !!

Altos

Banned
Welkom William,

Kiezen van een kleur is soms zoooo moeilijk...wanneer doe je het goed? Lekker kiezen wat jullie willen, de rest boeit niet.

ManeBrane

Forumguru
@koreaan Ik heb de Octavia nog niet en tot op heden nog steeds met de "standaard" 17" Teron velgen in bestelling.
Ik wil nog wel even contact zoeken met de dealer om te kijken of deze straks om te ruilen zijn met andere velgen.

Bovenaan Onderaan