Ja, dat viel mij ook gelijk op. Snap niet dat daar geen klein kapje op zit. Zeker als je kijkt wat ze er allemaal wél op en in stoppen.Dit kan toch echt niet voor een wagen van ‘23(niet dat je hem ervoor moet laten staan)
Bekijk bijlage 106556
je loopt achter canon eyeBij de VAG-klapsleutels kun je eigenlijk niet echt spreken van een verstopte sleutelbaard.
Dat zou serieus een reden zijn, als dat de enige mogelijkheid is om je auto te kunnen gebruiken, om zo'n auto NIET te nemen!Openen/sluiten/starten met je phone is hedendaags![]()
Uiteraard is dat niet de enige mogelijkheid. Je hebt nog steeds een “sleutel” in de vorm van een kaart (vergelijkbaar met een bankkaart).Dat zou serieus een reden zijn, als dat de enige mogelijkheid is om je auto te kunnen gebruiken, om zo'n auto NIET te nemen!
Moet er niet aan denken dat een slimfeun verplicht zou zijn als ik met de auto wegga.![]()
Haha klopt. Zo bezien is de Focus the best of both worlds: die is op afstand met de app te openen, sluiten, verwarmen enz, heeft keyless entry en is in noodgevallen ook met een ouderwetse sleutel te openen.jullie zijn zo 90’s met jullie sleutels. Openen/sluiten/starten met je phone is hedendaags![]()
Mijn tijdelijke bedrijfs renooit kliko (2019) heeft zo'n super handzaam en zeer compacte keycard sleutel pasje ding.Uiteraard is dat niet de enige mogelijkheid. Je hebt nog steeds een “sleutel” in de vorm van een kaart (vergelijkbaar met een bankkaart).
Was er ook altijd tegen, tegen dergelijke apps via phone die jouw wagen gaan beheren maar sinds de Tesla alleen maar voordelen ondervonden.
Bij mijn keyless auto's had ik altijd eea afgetaped zodat ze niet konden open springen. Bij mijn huidige Toyota hebben ze hier beter over gedacht...Bij de VAG-klapsleutels kun je eigenlijk niet echt spreken van een verstopte sleutelbaard. 't Ding springt in de broekzak te pas en vooral te onpas tevoorschijn...
Nee, geen standkachel. Gewoon op afstand starten, verwarmen en ontwasemen. In combinatie met de voorruitverwarming ideaal op winterse dagen. Kan uiteraard alleen bij uitvoeringen met automaat.@MarcoO2 Op afstand te verwarmen? Heb je een standkachel?