Serieus? Ik heb er nog geen klachten over gelezen. Maar zal (uiteraard) scherp zijnNou... let maar op dat er alles d'rop en d'ran zit @MarcoO2 !
Want er zijn ook al aantal afleveringen van de Kuga geweest en die zouden (!) met AGR stoelen geleverd worden, maar uiteindelijk bleken die er niet in te zitten.
Dan zetten ze er maar een Scheel in ofzoKrijgen de bestellers 1100-1500 euro genoegdoening aangeboden omdat die stoelen er niet inzitten. Want achteraf vervangen schijnt men niet te kunnen (willen!)...![]()
Dat is er, en het is -tot mijn stomme verbazing- nog actief en gezellig ook.Hé @Tees het kan te gek zijn hoor !
Laat ze zelf maar een eigen F forum oprichten.....
En als het dan gezellig is daar dan gaan wij af en toe op visite !!! mits er bier is
Nou nee, bij de handbak in de modellen van een paar jaar oud gaat nog steeds een hoop mis. Zijn Focus-rijders die na iedere 6000km een nieuwe bak krijgen, soms tot 5 keer toe.Veel problemen in verleden met versnellingsbak, mag aannemen dat men dat nu wel snapt....
Die had ik wel al eerder gevonden.Ook een heel aantal Kuga-rijders overigens, @Captain Hook![]()