internetboarder
Donateur
Dat hoort toch , getrokken banden ..
9J 20" op een Skoda, komt op hetzelfde neer. Bij een dikke velg horen brede banden. Aangezien de breedte van de band straks bij jou kleiner is dan de velgbreedte, zal de band extreem naar binnengetrokken zijn en de velgrand uitsteken. Het is maar wat je mooi vindt natuurlijk.255 op een skoda. Het mag iets ofwat getrokken zijn toch hoor.
Ik ook. Men bandenman zei dat de 225/30 misschien voor dagelijks gebruik iets té getrokken is en dat een 19" met 225/35 beter zal zijn qua comfort. Zeker met 2 kleine kinderen op de achterbankZiet er goed uit hoor, ik hoop nogmaals dat het met je 9J velgen gaat lukken
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
moet je niet sowieso 35 hoog hebben om de omtrek te behouden voor de snelheidsmeter?
Begrijp ik, maar banden zijn belangrijk, jouw leven en dat van je kinderen hangen er vanaf. Het is het enige dat het verschil maakt tussen de bocht nemen of genomen worden door de bocht.....
Hoe breed is de velg?
Zal inderdaad niet echt getrokken liggen.Dan kan 225 nog wel ja, zonder al te veel getrokken te zijn op de velg. Ben benieuwd naar het totaalplaatje straks.
Tuurlijk, daar niet van. Daarom dat ik ook geen goedkope banden wil.
Té getrokken ga ik ook niet gaan, beetje kan geen kwaad.
Vroeger steeds toyo gehad met 225/35/19 op een 8,5 velg. Perfect was dat.
Wil daar wel aan toevoegen dat goedkope banden echt niet allemaal slecht, dure echt niet allemaal beter of goed