Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gaat dus de turbo's of rotor's.
Turbo's zijn unieker, rotor zie je vaker, maar ogen echt groot
Aaarrrgh, keuzes. Dacht al aan 2,2! 2rotor rechts, 2turbo links
Aaarghhh, daarnet telefoon gekregen dat de porsches verkocht zijn + dat ze niet meer leverbaar zijn.
Ik ging deze dit weekend nog is bekijken met de vrouw maar zoals reeds gezegd, 9/10 werden het deze.
Zoektocht naar velgen gaat dus door(wou toch iets dat exclusiever was en niet op elke straathoek te zien is), of toch de rotor's dan maar? Daar is de vrouw wel héél hard voor te vinden.
Ik zou gaan voor rotors heb ze zelf ook op de S2 maar dan in 18" vond 19" eerst eigenlijk te groot maar merk nu dat het nog mooier staat echter comfort gaat na 18 denk ik wel achteruit.
Verzekeringswerk, veel lopen her en der natuurlijk. Franchise te betalen, en al hetgeen er in lag, zoals zonnebril/gewone bril, nja dat is niet verzekerd natuurlijk! Waarom heb je dan verzekering?
3 skoda superb in de wijk zijn het slachtoffer geweest deze nacht!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.