Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
Inderdaad, zonder banden. Die had ik nog niet gekocht aangezien ze er pas volgend jaar op zouden komen.

1100€, maar is zéker onderhandelbaar! Porsche logo's inclusief offcourse :D

fille1210

Actief lid
Hou die velgen toch leg daar 4 bandjes op , een ga naar Yves laat daar een eibach kitje onder smijten , en uwe Superb is AF .

;) , Fille

fiestaman

Forumguru
Ja @fille1210 , als het aan mijn zoon ligt blijven ze. Kan ze niet meer loslaten :D

10389081_10152847614933628_4098773289230248878_n.jpg

fiestaman

Forumguru
Awel , dan is er maar 1 oplossing bandjes opleggen en een eibach kitje :thumbsup:

;) , Fille
Bandje meegekregen vandaag van een collega(225/35/19 dunlop), één dezer eens laten opleggen en op de auto zetten om te kijken.

Ik denk dat ik met eibachveren -4cm er niet kom, te weinig voor een mooi zicht te hebben met de velg.
Is er trouwens bij een eibach kit , ook geometriekeuring nodig eens je naar de keuring moet?

fille1210

Actief lid
Heb bij mijn eibach van Yves papieren voor keuring gekregen maar ga dat niet doen ( meeste laten dit niet doen ) + ik moet pas binnen 4 jaar naar de keuring , Yves zij me dat de meeste zo rondrijden en laten de wagen met de eibach's keuren en goedgekeurd , denk dat laagste punt van de wagen en de grond 11cm moet zijn .

;) , Fille

fille1210

Actief lid
+ mijne is eibach verlaagd met originele 18'' waar ik woon zijn serieus hoge drempels moet zo goed als stoppen voor er over te rijden , 19'' met de originele vering gaat ook geen zicht zijn , 19'' met regelbare en plat op zijne buik gaat de max zijn , maar je moet er nog mee kunnen rijden hè .

;) , Fille

fiestaman

Forumguru
Neen, inderdaad. Ik zou eibach ook niet laten keuren, zéker niet pas na 4 jaar keuring. Heb dit zelf met mijn regelbare nooit laten doen. Pas na 4 jaar.

Extreem plat kan ik niet gaan, zoals je zegt, ik heb ook wel wat verkeersdrempels over te gaan + nog een boeleke dat niet gigantisch oud is, voor rug enz..

Maar origineel en 19" is not done, daarmee dat ik dus twijfel ivm de verlaging.
We zien wel, ik heb tijd, het wordt toch winter. ;)

fiestaman

Forumguru
Ik ben niet 100% overtuigd eigenlijk. De foto's doen het nu wel geen eer aan, want kwaliteit is slecht.
Ze blijven te koop staan, en we zien volgend jaar wel :jaja:

fiestaman

Forumguru
Aangezien het herfst is, is er meer wind en die draait soms rap :D
Die wind heeft dan ook de porsche velgen weg gebracht naar een nieuwe eigenaar :jaja:

Zoektocht kan stillaan terug beginnen :thumbsup: Maar echt op zen gemak en veel photoshoppen tot men hoofd:sterretjes:

A8 s-line 20"
p8ZOuaSnj

Venti-r 19" silver polish
exjJHwcTj

Venti-r 19" in mat zwart
p5PvfJ1lj

Bovenaan Onderaan