OPGEPAST!!!!! Nieuwe "Flitser" gesignaleerd

OPGEPAST!!!!! Nieuwe \"Flitser\" gesignaleerd

Beste Forumleden,
Mochten jullie in de omgeving van Zaanstad (ja Richyk er is concurrentie) iets voorbij zien flitsen dan ben ik dat. Ik heb sinds afgelopen woensdag mijn bolide binnen. Heb nog geen tijd gehad om een bericht te plaatsen. Heb de afgelopen dagen elk vrij moment in de RS doorgebracht. (Dat in de hoogte verstelbare stuur bleek elke keer weer een uitkomst).

Ach het rijdt natuurlijk maar zo zo en voor het overige is het ook niet veel. Maar goed ik doe het er maar mee.

Heb wat foto's bijgevoegd.

forumfoto6.jpg

forumfoto5.jpg

forumfoto3.jpg

forumfoto2.jpg

cc29f98c.jpg

PictureorVideo056.jpg

SkodaMan

Actief lid
Re: OPGEPAST!!!!! Nieuwe Flitser gesignaleerd

Bedankt voor de waarschuwing /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

ougie

Forumguru

Strakke bak. Er zijn twee mogelijkheden, of je wordt uitgedaagd, of je bent zelf geneigd tot lekker doorrijden. Pas dus inderdaad op voor echte flitsers. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

richyk

Actief lid

Mastermind, van harte gefeliciteerd, ziet er super uit zo /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Enne concurrentie kennen wij hier op het forum natuurlijk niet /forum/images/graemlins/grin.gif

Met uitdagen valt het bij mij allemaal wel mee tot nu toe, maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik niks meer achterop heb staan ! Gisteren nog wel ff een binnenpretje gehad toen ik een Vulva V50 volkomen los reed /forum/images/graemlins/grin.gif

Was zo'n typje dat bij het stoplicht met z'n kin op het dashboard ligt om te kijken of het al groen is ! Liet 'm even gaan bij groen ging er toen vreselijk hard overheen en bij het volgende stoplicht stond ie achter me i.p.v. naast me /forum/images/graemlins/489.gif

vw125

Forumguru

Veel sucses en plezier gewenst met je RS.
Heb vanaf het begin al een zwak voor de Skoda RS maar had en heb nog steeds het budget niet om deze wegen in men garage te hebben /forum/images/graemlins/frown.gif
Ben ook wel tevreden over men dieseltje.
Veel rijgenot nog toegewenst

Grtz vw125

Frankie

Actief lid
Re: OPGEPAST!!!!! Nieuwe \"Flitser\" gesignaleerd

Prachtige auto !!! feli !!! Ik vraag me af of dat zilveren frame in de middenconsole ook staat in mijn elegance.. vind de middenconsole bij mij wat triest en donker.. De andere strips zijn n.l. beetje zand-zilver. Iemand enig idee ?

Octaviarijder

Actief lid

Ziet er strak uit, je ziet de RS bijna alleen maar als combi en niet als hatch.

VEEJAY

Forumguru

Mooi man, ik weet inmiddels hoe lekker een RS rijdt. Veel plezier!

rickske

Actief lid

Laat je maar lekker gaan waar het nog mogelijk is. /forum/images/graemlins/1761.gif

MMM

Lid

Ik ben niet jaloers hoor, echt niet /forum/images/graemlins/confused.gif

DJNeO

Actief lid

kom daar niet veel... dus pas liever op de andere flitsers... maar als ik er ben en ik ziewat voorbij flitsen geef ik wel een lichtsignaaltje!!

vette bak hoor!!

richyk

Actief lid

@Mastermind, ik zie aan de remklauwen dat je modeljaar 2007 hebt. Heb je dus ook de MP3-aansluiting in de Jumbobox en de dubbele zonnekleppen ? En zijn de getinte achterruiten nu ook standaard ???

Bedankt voor alle leuke reacties. Het maakt de belevenis nog leuker. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

@Rickyk: Inderdaad heb ik de 2007 versie. Wel een Aux aansluiting in de Jumbobox, rode remklauwen, getint glas in de spiegels, geen dubbele zonnenklep. Kennelijk is dat weer voorbehouden aan de Elegance.

Heb kennelijk ook een aantal extra instelmogelijkheden via de Maxidot. Zo kan ik instellen of er een piepje moet klinken bij het afsluiten (alarm gaat aan), of bij het ingedrukt houden van de open knop alle ruiten of alleen de bestuurderszijde open moet gaan.

Ik weet echter niet of dat echt extra is, omdat dit mijn 1e (niet mijn laatste) Skoda is.

Verder heb ik natuurlijk dat door velen gewenste lampje voor de cruisecontrol.

De getinte achterruiten zijn niet getint. Dit zijn de door Skoda als extra geleverde full size zonweringen. Je raam kan gewoon open en de zonwering blijft "permanent" zitten

Ik heb eigenlijk tot nu toe maar één nadeel kunnen ontdekken. Dat is dat de mp3 wisselaar alleen binnen de gekozen map mixed en niet over alle mappen. De oplossing is om alles in de root te zetten, maar daarmee wordt het een en ander weer onoverzichtelijk.

Een ander nadeel heeft met mijzelf te maken. Ik heb de neiging om onverantwoord rijgedrag te gaan vertonen.

/forum/images/graemlins/blush.gif

richyk

Actief lid

Instelmogelijkheden Maxidot is nieuw voor MY2007. Mogelijkheden zijn ook te coderen met VAS-kast. Ik heb dus dezelfde "getinte" ruiten als jij maar bij mij gaan ze er alweer uit ! Vind het nogal hinderlijk dat die dingen in de weg zitten als je achterin zit. Heb ze iets te impulsief besteld, ik dacht namelijk dat het rolgordijntjes waren ! Dus voor de liefhebber ze zijn te koop voor 20 euro onder de nieuwprijs !

Aanstaande zaterdag worden de zijruiten vanaf de B-stijl en de achterruit getint d.m.v. folie.

Wist trouwens niet dat je een MP3-wisselaar had ? Dacht alleen de Audience ?? Probleem van 99 van de 100 apparaten is dat ze slechts 1 laag diep kunnen lezen en je dus inderdaad alles in de root moet zetten om te mixen.....

Hé gelukkig het forum is weer bereikbaar. Het minpuntje waar ik over sprak is opgelost. Er is ook een optie mixen over mappen, waardoor hij gewoon steeds een ander nummer uit een ander map kiest. Ik word steeds gelukkiger.

Deze week krijg ik de zonneschermpjes voor de achterportieren (m.n. ter bescherming van de kleine tegen al te felle zonnestralen). Via een (ingenieus) kliksysteem ook weer makkelijk verwijderbaar en de ramen blijven gewoon open en dicht kunnen (dus geen zuignappen).

Ook de zijruiten van de kofferruimte kunnen met dit systeem uitgerust worden, ik weet echter nog niet of ik dit wel doe. Eerst eens even kijken hoe e.e.a. uit ziet. Schermpjes lijken op die van Milotec (Sunny boy), maar zijn volgens mijn dealer van een (veel) betere kwaliteit. Prijs is vergelijkbaar met Milotec (ca. eur 120,-).

Heb je de schermpjes via de dealer besteld LangeNeef, ik ben ook nog op zoek naar iets dergelijks maar ik wil wel wat knaps hebben.

Zou je er misschien een foto van kunnen maken als je ze hebt?

Bovenaan Onderaan