OPGEPAST!!!!! Nieuwe "Flitser" gesignaleerd

Re: OPGEPAST!!!!! Nieuwe \"Flitser\" gesignaleerd

Ik zal er wat foto's van maken Mickie. Zal ik ook de informatie over de zonneschermen ff opvragen (merk, waar door dealer te bestellen, prijs).

Instelmogelijkheden Maxidot is nieuw voor MY2007. Mogelijkheden zijn ook te coderen met VAS-kast : Kan ik mijn Maxidot (MY 2006) upgraden dan ? Zodat k ook deze instellingen heb ?

richyk

Actief lid

@Mickie, zonneschermpjes zitten er bij mij nu twee weken in maar ze gaan er uit omdat ik besloten heb de ramen te laten tinten ! Heb ze nieuw gekocht bij jou dealer en ze mogen weg voor 20 euro onder de nieuwprijs. Stuur maar een PM als je interesse hebt....

@Richyk: Hoe bedoel je nu precies dat ze in de weg zitten. Ze zitten toch gewoon in het raam? En je kan ze zo losklikken als je er geen behoefte aan hebt.

Ik heb een rammeltje achterin. Lijkt op iets met de hoofdsteun, maar ik kan het niet vinden /forum/images/graemlins/mad.gif Iemand die me een tip kan geven over de mogelijke oorzaak?

Dutch

Actief lid

@mastermind

Ik heb zelf ook een rammeltje, rechts achterin. Ik ben er nog niet uit waar het vandaan komt, maar ik denk zelf aan de vegrendeling van de achterbank. Het is wat lastig om te controleren als je zelf achter het stuur zit /forum/images/graemlins/winkie.gif

@Mickie: ik heb je gisteravond drie fotootjes gemaild op je quicknet mailadres.

Staan inmiddels in de fotogallerij!

Thx LangenNeef, ik heb ze nog niet ontvangen op mijn quicknet account maar ik ga ze wel even bekijken in de foto galerij.

Bovenaan Onderaan