Oplever puntjes

Heren,

Nog ff en ik krijg hem/haar.
Nu hoor ik van alles waar jullie voor terug moeten.
Nu wil ik dat graag voorkomen, met een 'opleverdocument' ofzo.
Wat zet ik er op.

- gsm incl sms'jes koppelen
- Cornerfunctie actief?
- verlichting achterin onder de stoelen

Wie vult aan?

Beste Paul,

Sms-koppelen aan je gsm ligt aan het type gsm en radio.
Tenminste als je bedoeld dat je sms-jes met de radio wilt versturen.
Ik heb mijn auto een week of 3 terug opgehaald en had gewoon een paraplu in de linker achterdeur.

Als je een Columbus radio hebt, geef aan dat je het bidden menu vrijgegeven wilt hebben,om zelf POI's aan te kunnen vullen.

De meeste instellingen kun je zelf via de maxi-dot inregelen.
Let ook even op je tellers bij het inschakelen van het contact.
Die gaan tegenwoordig ook op en neer :-)

Nee, ik heb amundsen. Volgens mij ging Columbus niet.
Telefoon is htc legend met android.

Needle dweep bedoel je?

Beste Paul,

Sms-koppelen aan je gsm ligt aan het type gsm en radio.
Tenminste als je bedoeld dat je sms-jes met de radio wilt versturen.
Ik heb mijn auto een week of 3 terug opgehaald en had gewoon een paraplu in de linker achterdeur.

Als je een Columbus radio hebt, geef aan dat je het bidden menu vrijgegeven wilt hebben,om zelf POI's aan te kunnen vullen.

De meeste instellingen kun je zelf via de maxi-dot inregelen.
Let ook even op je tellers bij het inschakelen van het contact.
Die gaan tegenwoordig ook op en neer :-)

Miez1

Forumguru
Hi Paul,

Ik mijn auto altijd afleveren met 'opgelegde' kentekenplaten, dus niet van die voorgestanste platen maar waar die dikke letters ahw los opzitten. En als je letters of plaatjes weg wil laten dan zou ik dat ook vast melden, dat scheelt je zelf weer gepriegel na de aflevering.

Verder zou ik vooral ' enjoy the moment' op mijn lijstje zetten.

grtz.

Miez

Paraplu zat er bij mij 2 maanden geleden nog wel in. Daarnaast heb ik de letters op de achterzijde laten verwijderen. Vergeet niet te kijken of ze een kabeltje voor de MDI bijgeleverd hebben (als je deze besteld hebt), anders kun je daarna weer terug!
'luxe' kentekenplaten was ik vergeten, baalde ik van. Heb ik gister nog even besteld:)
Krijg je amundsen+ ? Vraag iig even naar de laatste software! Sommige dealers leveren nogal eens 'oude' mee.

Giant

Forumguru
Ik vraag altijd om een liter olie van hetzelfde soort als wat er in de motor zit om bij te vullen. Mijn Superb moet ove een paar dagen voor de eerste beurt en ik heb nog niet hoeven bijvullen, maar dat zal later wel moeten gebeuren denk ik. En een lakstift om steenslag bij te kunnen werken. Wel even van te voren opgeven want die hebben ze niet standaard op voorraad liggen.

Plu? Had ik in de Superb 1 wel, maar voor zover ik weet staat er in de verkoopbrochures en prijslijsten dat de plu verkrijgbaar is als optie tegen meerkosten. Er staat ook overal dat er een plek is voor een plu, niet dat er een plu in zit. Ik heb een Ambition business line, misschien zit hij wel in de duurste uitvoering?

Android ondersteund inderdaad geen rSap. Echter: een Samsung Galaxy met Android wel! Is een samsung extraatje als ik het goed begreep. Ik krijg over 2 weken m'n superb en zal het wel posten of het lukt met een Galaxy

Nee, ik heb amundsen. Volgens mij ging Columbus niet.
Telefoon is htc legend met android.

Needle dweep bedoel je?

Ik bedoel inderdaad needle dweep, kon er even niet op komen.
En ik had ook een plu, ambition business line greenline diesel heb ik.
Zat netjes in de achterdeur.
Kannetje olie is ook altijd makkelijk, en de platen met opgelegde letters bestel ik ook altijd, voor meerprijs €0,00
Alleen is die dit keer van het papier gevallen en dus niet gemonteerd.

De Amundsen ken ik niet, heb hem via de dealer laten wisselen voor een Columbus.

CharlesTucker

Forumguru
Ik vraag altijd om een liter olie van hetzelfde soort als wat er in de motor zit om bij te vullen. Mijn Superb moet ove een paar dagen voor de eerste beurt en ik heb nog niet hoeven bijvullen, maar dat zal later wel moeten gebeuren denk ik. En een lakstift om steenslag bij te kunnen werken. Wel even van te voren opgeven want die hebben ze niet standaard op voorraad liggen.

Olie en lakstift zeker een goed idee, setje reservelampen ook. Zelf denk ik nooit van te voren aan zulke dingen, en heb het er dus ook vooraf niet over gehad. Maar bij de uitleg over de auto bij aflevering werd me me verteld waar de dealer deze zaken had opgeborgen in de auto, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat dat meegeleverd wordt. Dat is het inderdaad niet (bij m'n vorige auto, lease-opel, was dat ook niet zo), dus complimentje voor Swarttouw Barendrecht.

Miez1

Forumguru
@EdRaT,

Misschien een onbeleefde vraag, maar wat moest je bijbetalen voor de 'navi-sweep' ?

vrgr.

Miez

serial1973

Nieuw lid
needlesweep is schijnbaar standaard, ik kreeg t er ook voor niks bij. evenals een paraplu, gevarendriehoek en life hammers (laatste van de lease maatschappij), wel ruimte , bevestiging en logo voor verbandtrommel maar de trommel zelf ontbreekt.

Suberb 1.6 Combi Greenline Ambition

CharlesTucker

Forumguru
Er blijken toch nog wel wat verschillen in aflevering te zijn merk ik, kortom een goede en zinnige vraag van de topic-starter. Ik dacht dat die life-hammers trouwens standaard waren bij VAG, bij mijn Octavia (geen lease) zaten ze erin, en ik heb ook wel eens als eerste berijder een huur(voorloop) Golf gehad die zo ongeveer direct van de fabriek aan mij werd meegegeven, daar zaten ze ook in. Verbandtrommel zat ook bij aflevering in m'n O2C (net als gevarendriehoek, en bagagenetje).

opleverpuntjes

Bij mij idd ook 2 lifehammers en netjes gemonteerd. Ook gevarendriehoek en lampensetje. Maar geen verbandtrommel. En bijv ook geen zekering-setje. Vind ik ook altijd wel prettig om bij de hand te hebben.

MarcoO2

Forumguru
Nee, het is veel nuttelozer dan dat: het is de functie die ervoor zorgt dat de naalden van de meters bij het starten een zwieper (sweep) naar rechts maken en weer terug. Is dus puur een optische wijziging.

Ow, nou dan moet ik zeggen dat ik het helemaal niet belangrijk vind of het er wel of niet op zit als ik m'n auto op ga halen.

jalex_h

Forumguru
Nog even ter aanvulling over je telefoon: zorg dat je Android 2.2 (of hoger) er op hebt staan, anders heb je kans dat het telefoonboek in de carkit een zooitje wordt.

Bovenaan Onderaan