Oplever puntjes

@EdRaT,

Misschien een onbeleefde vraag, maar wat moest je bijbetalen voor de 'navi-sweep' ?

vrgr.

Miez

Ik heb er niets voor betaald en ook niet om gevraagd.
Het enige nut dat ik er in zie is dat bij sommige mensen de naalden een keer verder komen dan half weg :)

Miez1

Forumguru
@EdRaT, ik bedoelde het de meerprijs voor een Columbus tov een Amundsen;)

'navi-sweep' ipv 'needle-sweep'

Grtz.

Miez

Theothoni

Nieuw lid
Mijn Superb wordt op dit moment opgepoets om volgende week afgeleverd te worden- Een Greenline Business Ambition.
Ik heb al gezien dat er ook gewoon een paraplu is meegeleverd.

Tevens om de laatste navigatiesofware voor de Amundsen+ gevraagd.
Vandaag heeft de garage teruggebeld dat de nieuwste Skoda softwareversie in week 45 zal uitkomen.
Ik krijg nu de huidige versie en krijg in week 45 dan de nieuwste versie. Netjes geregeld ;)

normanw

Nieuw lid
ik heb vandaag mijn sc green bus amb opgehaald, inderdaad ook met paraplu. nav software van Q4 2010 op flashgeheugen. gratis kabeltje gekregen voor MDI aansluiting, incl "luxe" mattenset via dealer. ze hadden de stikkers aan de zijkant en greeline op de achterkant al standaard verwijderd :-)
Nu lekker genieten van deze geweldige auto

ik heb vandaag mijn sc green bus amb opgehaald, inderdaad ook met paraplu. nav software van Q4 2010 op flashgeheugen. gratis kabeltje gekregen voor MDI aansluiting, incl "luxe" mattenset via dealer. ze hadden de stikkers aan de zijkant en greeline op de achterkant al standaard verwijderd :-)
Nu lekker genieten van deze geweldige auto

Ik heb al aangegeven dat alle plaatje (uitgezonderd in de grill) verwijderd moeten worden.
Dus ook geen reclame kentekenplaten etc.

Net van de dealer te horen gekregen dat ik aanstaande woensdag m'n auto kan ophalen. Kan haast niet meer wachten.

@Paul_vogels waarom het plaatje in de gril niet?

@peeet, dat kan niet volgens de dealer omdat deze zit versmolten in de grill.
Op het forum staat een reactie hoe je hetzelf kan doen. De dealer wil niet met stanleymessen in mijn skoda snijden (en terecht)

Duidelijk, ik had het draadje ook al gelezen over het zelf verwijderen. Ik wilde dat ook gaan doen. Eerst maar eens goed kijken. Ik had alleen van een aantal mensen begrepen (staat in het zelfde draadje volgens mij) dat de dealer ook dat plaatje voor ze had verwijderd.

Miez1

Forumguru
Als de dealer niet over zakenkundige monteurs beschikt dan kunnen ze er beter afblijven. Hebben ze die wel, dan hebben ze het plaatje er zo af....versnijden ze je grill, dan bestellen ze een nieuwe voor je(en dan meteen zonder greenline plaatje ;))

Grtz

Miez

Even iets heel anders. Om de auto nog voor mijn vakantie te kunnen ontvangen en tijd te hebben om in te rijden, was er afgesproken dat de stoelverwarming achteraf ingebouwd zou worden. Afgelopen donderdag bij de dealer gezet (kreeg wel een hele dikke poepieluxe S2C 1.8 tsi DSG mee) en vrijdag weer opgehaald. Netjes ingebouwd hoor, daar niet van. Maar toen ik instapte zag ik verschillende stroomkabels los liggen. Bleek dat het bedrijf die het had ingebouwd (was uitbesteed) e.e.a. niet had aangesloten. Skoda werkplaatschef was not amused maar had misschien ook van tevoren even zelf kunnen kijken of alles netjes was gedaan.
Affijn, 13-9 moest ik toch terug om de trekhaak verder van de bumper af te krijgen en de auto uit te lijnen (want trekt bij hoge snelheden iets naar rechts). Daar komt dus nu het aansluiten van de stoelverwarming bij. Het kan verkeren.

MarcoO2

Forumguru
Niet zo handig... raar dat een inbouwer niet aansluit, en ook slecht dat de werkplaats niet controleert of het uitbesteede werk goed is uitgevoerd. Positief bekeken: nu moet je een keer terug en krijg je misschien wéér die dikke S2C onder je kont... :D

Koots

Lid
Hmm, ga toch maar weer even mijn "afleverlijstje" naar de dealer sturen. Broekhuis Assen heeft een goede naam heb ik al begrepen, maar heb (helaas) mindere ervaringen met andere dealers vwb afleveren zoals ik dat graag wil en "better safe than sorry", toch?

Bovenaan Onderaan