Opnieuw up and running!

Dag Skoda fans, even een update voor wat betreft de Skoda's op de oprit.
Ik heb mijn O1 combi 2.0 uit 2003 ingeruild voor een Mazda CX-7. Wil er wel bij zeggen dat de wagen me in de afgelopen 6 jaren nooit in de steek heeft gelaten! Verder is de Fabia I uit 2003 ook verkocht, maar inmiddels zijn we weer in het bezit van een andere: een Fabia I 1.4 16v HB uit 2005 met ca 50.000 km op de klok. Dezelfde kleur als mijn O1 had, stone grey metallic. Wagen bevalt zoals verwacht weer perfect, alleen even onder garantie de achterportieren laten dichtkitten volgende week. Nog meer veranderd? Ja, ik vlieg voortaan op de trauma helikopter van de ANWB vanaf het dak van de VU in Amsterdam.
Tot zover over mij, ik ga het forum weer regelmatig bezoeken!

cvegreen

Forumguru
Als ik het goed begrijp was je hier al lid (of geweest) .
Welkom terug en we zijn natuurlijk altijd blij met nieuwe of hernieuwde leden .
Zo kan het forum blijven draaien natuurlijk .
Je zult ongetwijfeld heel veel plezier beleven aan je fabia en je mazda.
Lenk zal het graag lezen dat je ook mazda rijdt .

Exciter

Administrator
Welkom terug, collega! (ik zorg voor de technische toestand van het dek en ben ook je reserve HLO/HDA)

Maarten

Forumguru
Welkom terug hier!
Mooie baan.
Vandaag stond er weer zo'n prachtig gele jongen (PH-ULP) in Breda aan de grond!

Maarten

Forumguru
Jammer dat je niet op de PH ULP (zo heet 2 toch?) vliegt.

:ot:
Lifeliner 1 = PH-EMS Amsterdam
Lifeliner 2 = PH-ULP Rotterdam
Lifeliner 3 = PH-ELP Nijmegen
Lifeliner 4 = DH-SAN Groningen
Lifeliner 5 = PH-MAA reserve
Lifeliner 6 = PH-HVB reserve

MMT

Hetzer

Forumguru
Patrick,

Welkom weer terug hier op het forum, wederom veel lees en post plezier toegewenst.
Mooi heli's die EC-135, een stuk moderner dan de Bo-105, mocht laatst een stuk meevliegen in een Duitse,

overigens niet uitgevoerd in anwb geel :laugh:

Bijlagen

• ec-135_01_of_39.jpg
    ec-135_01_of_39.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 22
CX-7 stond ook op mijn maybe list, maar is toch afgevallen vanwege de kosten (aanschaf en rijden). En ik vond hem toch wel te groot om praktisch te zijn in het dagelijks verkeer in NL.

:ot:
Lifeliner 1 = PH-EMS Amsterdam
Lifeliner 2 = PH-ULP Rotterdam
Lifeliner 3 = PH-ELP Nijmegen
Lifeliner 4 = DH-SAN Groningen
Lifeliner 5 = PH-MAA reserve
Lifeliner 6 = PH-HVB reserve

MMT

Patrick,

Welkom weer terug hier op het forum, wederom veel lees en post plezier toegewenst.
Mooi heli's die EC-135, een stuk moderner dan de Bo-105, mocht laatst een stuk meevliegen in een Duitse,

overigens niet uitgevoerd in anwb geel :laugh:

@ LENK: hij is inderdaad stevig aan de maat, als ik op de VU in de parkeergarage sta valt 'ie net buiten de parkeervakken. De eerste butsen en krassen zitten dus al op de deuren. Maar wat een overzicht op de weg!! (Wat rij je nu, een 6 sportbreak?)

@ Maarten: zo, er zit een hoop kennis hier! Klopt helemaal. Maar soms vlieg je ook wel eens met een andere heli, ivm onderhoud of zo.

@ Hetzer: het is inderdaad een fijne heli om te vliegen, een stuk moderner dan de BO en een stuk wendbaarder dan een AH64D, gelukkig.

Exciter

Administrator
hij is inderdaad stevig aan de maat, als ik op de VU in de parkeergarage sta valt 'ie net buiten de parkeervakken. De eerste butsen en krassen zitten dus al op de deuren.

Dat ligt niet aan de auto, maar aan de vakken in onze garage. :grin:

Mijn Octy heeft daar ook moeite mee. Gelukkig kan ik met mijn werktijden altijd nog de wat ruimere plekken bezetten. Maar als je om 9 uur pas binnen komt, zoals kantoorpersoneel, dat wordt het lastig zelfs voor een Cinquecento...

zo, er zit een hoop kennis hier! Klopt helemaal. Maar soms vlieg je ook wel eens met een andere heli, ivm onderhoud of zo.

Meestal zie ik dan de PH-MAA op het dak...

Bijlagen

• DSCF2948.jpg
    DSCF2948.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 30

nemo

Senior Member
@ Exciter: haha! leuke foto! Ik sta nog wel ergens met de PH-ULP op de foto. Ik ben echt fan van de gele heli's sinds ik bij de ANWB heb gewerkt.

Bovenaan Onderaan