Opnieuw up and running!

cvegreen

Forumguru
Exciter , vlieg jij ook helicopter ? Indien ja , kan je hier eens komen landen , mijne oudste zoon zou dat top vinden , is zot van alles dat rijd , vaart en vliegt.(grapje hoor)
Nu de juiste . Indien ja , moet wel een leuk beroep zijn helicopter piloot . Heb nu ook een beeld achter de nick .

Exciter

Administrator
Nee, ik vlieg niet. (als iemand mij het brevet wil voorschieten, wil ik wel meteen :smirk:)
Deze taken vervul ik bij het helidek:
Technische service (denk aan onderhoud helidek verlichting, brandmeld en blus installatie, klimaatbeheer)
Ploegleider BHV - bij calamiteiten stuur ik de BHV aan en verzin het plan de campagne
Helicopter Deck Assistent (met opleiding voor brandbestrijding bij helicopter ongelukken)
Reserve Helicopter Landing Officer

Maar mijn nick is muziek (dus wel emotie) gerelateerd.

En, ehmmmm, eigenlijk is dit Patrick zijn topic... :blush:

Nou, alweer een update dan: ik heb de Mazda CX-7 ingeruild (niet getreurd, ik heb nog een Mazda over..) voor een Octavia combi Elegance van februari dit jaar. Hij heeft als demo gereden bij de garage in Tilburg en ik vind dat er leuke extra's op zitten, vandaar de inruil. Het is een 1.4 TSI, zwart metallic met sunset ramen (weet niet echt of dit extra is of een deel van het Elegance pakket), 17" Pallas velgen, zwart lederen bekleding, Columbus radio en bluetooth. Hij voldoet meer dan prima en eerlijk gezegd mis ik de éxtra 140 PK's die ik in de CX-7 had niet écht. Vlot genoeg en heel erg hard kun je toch nergens rijden. Voordeel: ik ben nu zo'n 125 euro per maand goedkoper uit, toch leuk als je het allemaal zelf moet bekostigen. Heb er wel meteen een vraag over, betreffende de voorruit maar die zal ik in het betreffende forumdeel plaatsen.
Ik heb in ieder geval nu al erg veel plezier van mijn wagen. Zal spoedig een foto plaatsen.

Exciter

Administrator
Hee, Patrick, wat leuk, dat je weer 2 Skoda's hebt. En nog leuker, dat ik je vandaag weer eens tegen ben gekomen. Beetje jammer, dat het werk het niet echt toelaat, beetje bijpraten.
Ik kom je wel heel graag tegen op het dek, niet om iemand af te doen, maar je bent echt in mijn ogen de sympathiekste van de vliegers, die ik ken.
Volgende keer lukt het vast wel, een bakkie doen...

Bovenaan Onderaan